رونالدو تمام شدنی نیست/ یک رکورد جدید گینس برای کریس

عکس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ کریستیانو رونالدو در تاریخ 21 اوت (31 مرداد) یک کانال شخصی با نام «UR Cristiano» در بزرگترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی جهان، یوتیوب راه‌اندازی کرد که از آن زمان تاکنون همچنان مشترکین زیادی جذب کرده است.

رکوردهای جهانی گینس «GWR» اکنون کانال یوتیوب ستاره ۳۹ ساله النصر را به عنوان کانالی با بیشترین مشترکین جذب شده در ۲۴ ساعت به رسمیت شناخته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WikiTubia، سایتی که در زمینه رکوردهای یوتیوب تخصص دارد، کانال رونالدو در ۲۲ دقیقه به ۱۰۰ هزار مشترک، در ۴۷ دقیقه به یک میلیون مشترک و در ۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه به ۱۰ میلیون مشترک و در انتهای 24 ساعت به حدود 19 میلیون و 700 هزار مشترک رسید.

رشد تعداد مشترکین این کانال ادامه داشت و پس از یک هفته تعداد مشترکین کانال از مرز ۵۰ میلیون مشترک عبور کرده است. این عنوان جدیدترین رکورد رونالدو در کتاب رکوردهای گینس محسوب می‌شود. این بازیکن افسانه‌ای سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد.

این سازمان در زمینه شبکه‌های اجتماعی قبلاً رونالدو را به عنوان بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام با ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده و اولین فردی که در نوامبر ۲۰۲۲ به ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم رسید، شناخته است. او همچنین یک حساب فیسبوک با ۱۷۰ میلیون و یک حساب ایکس با ۱۱۲ میلیون دنبال‌کننده دارد.

همچنین رونالدو رکوردهایی در زمینه فوتبال در کتاب گینس نیز در اختیار دارد از جمله:

بیشترین گل زده در تیم‌های ملی مردان با 130 گل.

اولین بازیکن که ۱۰۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا با ۱۸۳ بازی.

بیشترین هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا با هشت هت‌تریک.

بیشترین گل در یورو با ۱۴ گل.

اولین بازیکن مرد که در پنج جام جهانی مختلف گلزنی کرد.

طولانی‌ترین فاصله بین حضور در لیگ برتر با ۱۲ سال و ۱۱۸ روز.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما