قیمت نهایی کراس اوور داخلی ایران خودرو مشخص شد
ریرا در بازار آزاد چقدر قیمت می خورد؟

ری را جدیدترین و لوکس ترین محصول ایران خودرو است که به تازگی تمام شده است. در این مقاله به برآورد قیمت ریرا در بازار آزاد خواهیم پرداخت.

ریرا اولین کراس اوور ملی است که از ابتدای پروژه خود و شرکت توانسته است توجه عموم را به خود جلب کند. ایران خودرو آنها اخیرا شرایط فروش را تعیین کرده اند که بر اساس آن برای اولین بار ریرا را می فروشند. به گزارش رسانه ها، طرح فروش ری تاکنون با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و افراد زیادی متقاضی این خودرو هستند.

اما زمانی که اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو وارد بازار خودروی کشور شود، قیمت آن چقدر خواهد بود؟ این سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ابتدا بهتر است قیمت درب کارخانه ری را پرداخت کنید. قیمت کارخانه ریرا مدت ها در محافل مطرح بود و حتی آقای علی آبادی هم در مورد قیمت این خودرو صحبت کردند و به گفته وی قیمت این خودرو کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. اما بعد مشخص شد که فقط قیمت اولیه ری بدون احتساب هزینه هایی مانند مالیات، شماره گذاری و … کمتر از یک میلیارد تومان بوده و اگر بخواهیم هزینه های جاری را به این قیمت اضافه کنیم، قیمت 1.130.000.000 تومان است. رسیدن

یکی دیگر از مواردی که احتمالاً روی قیمت ریرا در بازار آزاد تأثیر می گذارد، میزان تولید و تیراژ ریرا است. بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، این شرکت توانسته مقدار قابل توجهی ری را تولید کند و به همین دلیل متقاضیان خوش شانسی که در قرعه کشی این طرح نام برده می شوند، احتمالا در موعد مقرر این محصول را دریافت خواهند کرد. . همچنین شرکت ایرانی خودرو اعلام کرده است که ده هزار دستگاه از اولین کراس اوور ملی تا پایان سال تولید و روانه بازار می شود که رقم بسیار خوبی برای صنعت خودروسازی کشور است.

بنابراین با این تفاسیر می توان انتظار داشت که به زودی شاهد حضور ری به عنوان اولین کراس اوور داخلی در بازار خودروی کشور باشیم. با توجه به روند سال های اخیر بازار خودرو کشور، زمانی که محصول جدیدی وارد بازار می شود، در ماه های اول با قیمت های عجیب و غریب و گزاف به فروش می رسد و به تدریج قیمت آن منطقی می شود.

ری را به احتمال زیاد از این قاعده مستثنی نیست و بر اساس قیمت کارخانه ای این خودرو، این محصول تا 1.800.000.000 تومان قیمت خواهد داشت، اما در ماه های آینده بر اساس قیمت رقبای این خودرو مانند ; چانگان CS35 پلاس یا ام وی ام

در ادامه به مشخصات Ray خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی ریرا

ری از موتور TC7 یا EFP به عنوان نیروی محرکه استفاده می کند. این موتور یک موتور 1.65 لیتری است. شارژ توربو می تواند حداکثر توان 160 باشد اسب بخار و گشتاور نهایی 240 نیوتن متر تولید شده و از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. پروژه K125 به لطف طراحی خوب و استاندارد خود توانسته استاندارد ایمنی عابر پیاده را در مراکز معتبر اروپایی به دست آورد که امتیاز ویژه ای برای این خودرو محسوب می شود. حجم باک سوخت این خودرو 50 لیتر است و میانگین مصرف سوخت پیش بینی می شود. ایران خودرو ری با توجه به نوع موتور، ابعاد و وزن این خودرو، مقدار آن در هر 100 کیلومتر باید در محدوده 7-8 لیتر باشد که برای این خودرو مقدار مناسبی است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :