به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سید بشیر حسینی کارگردان نمایش «حسینیه معلی» و داور «عصر جدید» در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح برنامه های آینده خود گفت: تا جایی که امکان دارد مقابله می کنم تا ندهم. در خط مقدم بودن “دوربين” انتخاب من است نبود و من نمی خواستم معروف باشم. البته سه یا چهار پوست موز جلوی پایم هست که ممکن است از آن سر بخورم و جلوی دوربین بروم.

او با بیان اینکه پا گذاشتن جلوی دوربین تلخ ترین خبر برای همسرم بود، گفت: وقتی من روی صحنه می روم، همسرم تمام نقدها را می خواند و همسایه ها عکس و پیامک می فرستند و از همسرم می پرسند که چرا این کار را کرده است که

به پیشنهاد آوازم خندیدم

حسینی وقتی خبر فعالیت در پشت صحنه چند برنامه را داد، گفت: در حال حاضر به 15 برنامه کمک می کنم و به برنامه ای نزدیک می روم. پیشنهادهای بازیگری و خوانندگی زیادی داشتم. به پیشنهاد آوازم خندیدم. گفتم: از من چه انتظاری داری؟ در برنامه های تقلید صدا، صدای من بیشتر از علی دایی تقلید می شود و من رکورددار هستم.

جوکر عمق شوخ طبعی ماست

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره نمایش جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی چیست؟ گفت: جوکر را دیدم; اما من با احسان علیخانی در این مورد صحبت نکردم. به نظر من جوکر برنامه جسورانه ای است. فصل زنان به ویژه با توجه به محدودیت هایی که داریم یک کار آوانگارد است. جوکر باید تجربه می شد تا باورش کرد. یکی یکی از ویژگی های احسان علیخانی تیم داشتن است. البته قطعا جوکر خالی از ایراد نیست.

وقتی از او پرسیده شد که درباره شوخی‌های گاهاً سطحی جوکر چه فکر می‌کنید، او پاسخ داد: «من آن را دوست ندارم، اما واقعیت این است که بیشتر شوخی‌هایی که در محافل خصوصی پشت درهای بسته انجام می‌دهیم، ماهیت جنسی دارند یا سیاسی. با در نظر گرفتن شوخی های سیاسی و جنسی از استندآپ کمدی، تولید یک جوک خوب که برای مخاطب جذاب باشد کار آسانی نیست.

حسینی ادامه داد: ما ایرانی ها خیلی کنایه می زنیم و در شوخی خیلی سخت گیر هستیم. وقتی کسی می گوید می خواهم بخندم، ما از نخندیدن امتناع می کنیم. به خنده ما بسته است.

داور «دوران جدید» با اشاره به اینکه برخی از هنرمندان ما حال و هوای شوخی ندارند، گفت: جوکر همان عمق طنز عفیف ماست که هشدار بزرگی را مطرح می کند، می گوید اگر بخواهیم بخندیم باید برویم و برو اینجا و به این جوک بخند. ما فاقد خلاقیت و پشتیبانی برای خندیدن به جوک های معمولی هستیم.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما