پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Dynamite

نویسندگان: شیما محمدبیگی، حمید صالحی

کارگردان: مسعود اطیابی

تهیه کننده: سید ابراهیم امریان

سال ساخت: 1397

سال انتشار: 1400

کارگردان: مسعود اطیابی

ژانر: کمدی

بازیگران:

  • احمد مهرانفر
  • پژمان جمشیدی
  • نازنین بیاتی
  • محسن کیایی
  • کرمالی زیبا
  • نادر سلیمانی
  • امید روحانی
  • امید سلیمانی
  • ابوالفضل حیدری

معرفی فیلم کمدی Dynamite Site of Choice

خلاصه فیلم

دو جوان دانشجو و همکلاسی به نام های هادی و محمدحسین به دنبال خانه ای برای زندگی در تهران هستند. بعد از مدتی موفق به اجاره آپارتمانی در شمال شهر می شوند، آپارتمانی که در آن همسایه هایی زندگی می کنند که سبک زندگی و عقایدشان کاملاً با دیدگاه این دو دانشجو در تضاد است. همسایه ای که در یکی یکی از واحدها پسری به نام اکبر است که امرار معاشش از فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر است. همسایه هایی که در واحد دیگر زندگی می کنند دو خواهر خوشگذران به نام های ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود جشن و مهمانی می گیرند. در این مدت این همسایه ها با مشکلاتی مواجه می شوند که فیلم روایت می کند. سبک این فیلم اغلب یک درام اجتماعی طنز با مضمون سیاسی آن زمان است. آن دو شاگرد (پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر) این سبک ها را در فیلم رهبری می کنند.

خلاصه داستان فیلم دینامیت

در مورد فیلم

دینامیت بعد از 3 سال بازداشت بالاخره 10 تیر 1400 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. 27 دقیقه سانسور برای نسخه نهایی این فیلم اعمال شد. دینامیت این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما موفقیت تجاری داشت و با فروش بیش از 58 میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم همه‌گیری کووید-19 است.

در دست بررسی فیلم دینامیتمنتقدان فیلم دینامیت را به عنوان یک فیلم کمدی و طنز معرفی می کنند که در آن هیچ شوخی زشت و سکسی وجود ندارد. رعایت احتیاط و گفتن جوک ها و موقعیت هایی که می تواند فیلم را از سانسور نجات دهد، یکی یکی از شگردهای سازندگان این فیلم بود. در این فیلم حدود شوخی رعایت می شود و این اتفاقات و موقعیت ها تا حد زیادی بار طنز و کمدی فیلم را به دوش می کشد.

علاوه بر این، حضور بازیگران مطرحی چون احمد مهرانفر که در سریال پایتخت مهارت های بازیگری خود را به نمایش گذاشت در کنار پژمان جمشیدی که در فیلم دینامیت تا حدودی از محیط طنز همیشگی خود فاصله گرفت، باعث شده است. کمک کرد. به موفقیت این فیلم کمک کرد. به گفته بسیاری از منتقدان، مانند فیلم تگزاس، در دینامیت، بازی پژمان جمشیدی باعث ماندگاری فیلم شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما