اخبار روز سینما

علت زن بودن شخصیت پنگوئن در انیمیشن Batman: Caped Crusader مشخص شد

«مینی درایور» بازیگر 54 ساله انگلیسی در نقش پنگوئن یکی از شرور‌های مشهور بتمن، در انیمیشن Batman: Caped Crusader ایفای نقش می‌کند.

«مینی درایور» با یک تغییر جالب در نقش یکی از شرورهای مشهور بتمن بازی می‌کند. او قرار است نقش «اُزوالدا کابِل‌پات»، نسخه زنانه پنگوئن را در سریال انیمیشنی جدید بتمن: شوالیه شنل‌پوش که به زودی در «Prime Video» منتشر خواهد شد، صداپیشگی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


 انیمیشن Batman: Caped Crusader

این خبر در مورد انیمیشن Batman: Caped Crusader روز شنبه در کامیک‌کان سن دیگو منتشر شد. در مراسم «مت ریوز» تهیه کننده و گروه صداپیشگان سریال، از جمله مینی درایور ، «همیش لینک‌لاتر» در نقش «بتمن» و «جیمی چونگ» در نقش «هارلی کوئین»، راجب این سریال و نقش‌هایشان توضیحاتی دادند.

«درایور» در توضیحاتش گفت:

اگر خوش‌شانس باشیم که دعوت شویم تا این شخصیت‌های از پیش موجود را زندگی ببخشیم، باید تلاش کنیم تا به سطح آن‌ها برسیم و این بازخوانی از آن شرور بسیار زیبا و شاداب بود و من فکر می‌کنم او را  بسیار ترسناک می‌دانم.

انیمیشن Batman: Caped Crusader

اخیراً، «Prime Video» به طرفداران توضیحی مختصر از سریال با نمایش یک کلیپ اختصاصی در پایان پنل‌های مربوط به انیمیشن‌های بزرگ‌سال خود، از جمله نامحدود و افسانه‌های ووکس ماچینا، ارائه داد. گروه صداپیشگان شامل «دیدریش بیدر»، «کریستینا ریچی»، «مکننا گریس»، «اریک مورگان استوارت» و… می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Batman: Caped Crusader چیست؟ آیا شما از طرفداران دنیای دی‌سی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا