اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ادامه رقابت فیفابازان ایران در نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا ۲۴ در استان‌های مختلف کشور برگزار شد. با معرفی نفرات برگزیده مرحله استانی، منتخبان برای شرکت در مسابقات کشوری شهریورماه راهی تهران می‌شوند تا در مسابقات انتخاب برترین‌های فیفای ایران شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، با آغاز مرحله استانی بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا ۲۴، علاقه‌مندان به این رشته در استان‌های مختلف کشور در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقات فیفا از روز ۲۱ مرداد در استان قزوین به طور رسمی آغاز شده است و تاکنون استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان و البرز مسابقات خود را با حضور بازیکنان فیفا، علاقه‌مندان به تماشای این مسابقات و خانواده‌ها برگزار کرده‌اند. این مسابقات طی روزهای آینده در استان‌های گلستان، خراسان رضوی، گیلان و خوزستان نیز برگزار می‌شود.

با پایان مسابقات استانی، نفرات اول تا سوم طی مراسمی با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان معرفی و از آنها با اهدای جوایز تقدیر شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزیدگان مرحله استانی در ادامه برای انتخاب قهرمان قهرمانان فیفای ایران در سال ۱۴۰۳، شهریور ماه در مسابقات نهایی در تهران حاضر می‌شوند تا در رقابت با بهترین‌های فیفا در هر استان، تکلیف قهرمان فیفای ایران مشخص شود.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا