اخبار روز

خرید شاهین اتوماتیک با 370 میلیون!


گروه خودروسازی سایپا پس از دریافت قیمت، اولین فروش و عرضه محصول جدید خود را برای اعضای ثبت نام شده و در صف سامانه یکپارچه عرضه خودرو از روز گذشته (شنبه 27) آغاز می کند. مرداد ماه) آغاز شده است؛ این پیشنهاد در قالب طرح تبدیل برای متقاضیانی ارائه می شود که می خواهند خودروی شاهین اتوماتیک خود را با محصول جدید (شاهین پلاس اتوماتیک) جایگزین کنند.

بر این اساس متقاضیان واجد شرایطی که در سال گذشته و چهارشنبه گذشته (24) نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک (CVT) در سامانه یکپارچه خودروی ملی اقدام کردند. مرداد ماه) پیامک تکمیل پرداخت و پرداخت برای آنها ارسال شده است، می توانند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت محصول اتوماتیک شاهین پلاس اقدام کنند.

بر اساس آنچه سازمان حمایت به عنوان قیمت مصوب این محصول تعیین کرده، این خودرو ۷۵۷ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان قیمت دارد.

در حال حاضر برای ثبت درخواست این خودرو، مشتریانی که با سامانه یکپارچه نوبت گرفته اند و پیامک واریزی دریافت کرده اند، می توانند 370 میلیون توکن با موعد تحویل واریز کنند. بهمن و اسفند در این ماه اقدام کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا