اخبار روز سینما

سریال هشت پا بالاخره از تلوزیون پخش خواهد شد

سریال هشت پا با موضوع مواد مخدر و حضور بازیگرانی چون «سعید چنگیزیان»، «مینا وحید»، «افسانه چهره‌آزاد» و «احمد نجفی» به زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

«احمد معظمی» پس از موفقیت در ساخت سریال بازپرس، با سریال جدید خود به نام هشت‌پا به تلویزیون بازگشته است. این سریال که موضوع آن حول محور مبارزه با مواد مخدر می‌چرخد، با بازی «سعید چنگیزیان»، «مینا وحید»، «افسانه چهره‌آزاد» و «احمد نجفی» تولید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال هشت پا بالاخره از تلوزیون پخش خواهد شد

پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی هشت‌ پا از خرداد 1402 آغاز شد و فیلم‌برداری آن پس از حدود شش ماه در بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید. به دلیل صحنه‌های اکشن و پلیسی، پس‌تولید این سریال شامل مراحل پیچیده جلوه‌های بصری بود که مدت زمان زیادی به طول انجامید. طبق اعلام تهیه‌کننده، پخش این سریال از هفته اول مهر ماه از یکی از شبکه‌های سیما آغاز خواهد شد.

سریال هشت پا

سریال هشت‌ پا در 20 قسمت به نویسندگی «علی طالب‌آبادی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» تولید شده است. این پروژه با سفارش «مرکز سیما فیلم» و معاونت «فرهنگی اجتماعی فراجا» (ناجی هنر) و اجرای «موسسه فرهنگی هنری وصف صبا» به انجام رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر در پخش سریال هشت پا از تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا