اخبار روز

پژمان جمشیدی و محسن کیایی روی صحنه تئاتر شهر

پژمان جمشیدی و محسن کیایی از نیمه دوم شهریور ماه در نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر بازی می کند.

به گزارش ایسنا، این نمایش پیش از این در سال های 94 و 96 اجرا شده و اکنون برای سومین بار اجرا می شود. فروش بلیت ها از دوشنبه 29 آغاز می شود مرداد این کنسرت از ساعت 12 شب به طور همزمان در لوکیشن های تیوال و ایران آغاز می شود.

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در سومین اجرای خود با تغییر در ترکیب بازیگران اجرا می شود. بر همین اساس، رویا میرعلمی و حدیث بیابانگرد در اجرای جدید این نمایش با ایفای نقش در کنار خسرو و علی احمدی و همچنین محسن کیایی و پژمان جمشیدی به بازیگران این نمایش پیوستند.

فریده سپاه منصور نیز به صورت فیزیکی روی صحنه حضور ندارد اما به صورت نماهنگ در این اجرا حضور دارد.

پژمان جمشیدی آخرین بار در سال ۱۳۹۷ در نمایش «فرانکنشتاین» به کارگردانی ایمان افشاریان روی صحنه رفت. او پیش از این در دو اجرای قبلی «پپرونی برای دیکتاتور» و «مادر» به کارگردانی علی احمدی حضور داشت و این چهارمین همکاری آنهاست.

در خلاصه برنامه «پپرونی برای دیکتاتور» آمده است: در یک مهمانی خانوادگی، مردی از نام عجیبی که برای فرزندش انتخاب کرده صحبت می کند که با مقاومت همه اعضای حزب مواجه می شود و درگیری هایی بین آنها ایجاد می شود که باعث افشای آن می شود. اسرار و تغییر زندگی همه

سایر اعضای تیم رهبری این نمایش به شرح زیر است:

بازنویسی متن و کارگردانی: علی احمدی (بر اساس فیلم فرانسوی «نام» ساخته ماتیو دلاپرت، الکساندر دلاپتولیه/ مترجم: فرمارز زنگنه)

تهیه کننده: خسرو احمدی، طراح صحنه: علی احمدی، نیما نصر، طراحی صحنه و لباس (زنان): تیپ به برند، (مردان): برند بازلی، مدیر پروژه: امیر سپهار تقی لو، سید عماد عامری، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سجاد باقری، مدیر پروژه: مهبد اباخاری.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا