اخبار روز سینما

حامد بهداد دوبلور مادر ناصرالدین شاه شد

حامد بهداد در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه نقش «مهد علیا»، مادر «ناصرالدین شاه قاجار» را صداپیشگی کرده و ترانه‌ای مرتبط با این شخصیت را نیز اجرا کرده است.

«حامد بهداد» در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه به جای شخصیت «مهد علیا»، مادر «ناصرالدین شاه قاجار»، صداپیشگی کرده است. این انیمیشن که توسط «اشکان رهگذر» نویسندگی و کارگردانی شده و «آرمان رهگذر» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال ساخته شده و به وقایع تاریخی مربوط به ورود تئاتر غربی به ایران می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حامد بهداد دوبلور مادر ناصرالدین شاه شد

در انیمیشن ژولیت و شاه، «بهنام جلیلیان» آهنگ‌سازی و م«یثم یوسفی» ترانه‌سرایی را بر عهده دارند. همچنین «بهزاد عمرانی»، خواننده «گروه بمرانی» و «امید نعمتی»، خواننده گروه «پالت»، از دیگر صداپیشگان این اثر هستند.

حامد بهداد

داستان «ژولیت و شاه» درباره «جولی»، بازیگر جوان تئاتر است که به دعوت «ناصرالدین شاه» به ایران می‌آید تا نقش «ژولیت» را بازی کند؛ اما شاه نقشه‌های بیشتری برای او در سر دارد. «امین قاضی» مدیریت دوبلاژ و سام استودیو ضبط صدای صداپیشگان را بر عهده خواهند داشت. «نصرالله مدقالچی»، دوبلور باتجربه، به جای «میرزا حسین‌خان سپهسالار»، صدراعظم «ناصرالدین شاه»، صداپیشگی کرده است.

این انیمیشن نخستین بار در جشنواره بین‌المللی «فانتازیا» 2021 و سپس در جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انسی» 2022 به نمایش درآمده و در بخش انتقال تجربه جشنواره «انسی» 2023 نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دوبلوری مادر ناصرالدین شاه توسط حامد بهداد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا