اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا 30 سه شنبه مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال ابجد روشی باستانی برای پیش بینی آینده و تفسیر وقایع زندگی بر اساس حروف الفبای فارسی است. در فال ابجد هر حرف به عدد معینی نسبت داده می شود و از ترکیب این اعداد معانی مختلفی به دست می آید. مردم می توانند با استفاده از طالع بینی ابجد راهنمایی معنوی و الهام بخش دریافت کنند. طالع بینی به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با ناخودآگاه و کشف رازهای زندگی نیز شناخته می شود.

فروردین

aab

اگر بیمار باشید، در مدت کوتاهی بهبود خواهید یافت و از سلامت و تندرستی خود لذت خواهید برد. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و در تجارت و تجارت سود خوبی خواهید داشت. یکی در میان کسانی که به آنها نیکی می کنید، او به شما بدی می کند. اما از کرده خود پشیمان است، زیرا غم خوار شماست. اگر قصد سفر دارید، سفر مطمئنی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست بدهید، به زودی آن را به دست خواهید آورد. به زودی منتشر خواهد شد. اگر آرزویی دارید به زودی محقق می شود. از بدی ها بپرهیزید و در کارهای نیک پیش بروید. پول از جاهای غیرمنتظره می آید، پس خدا را شکر کنید.

اردیبهشت ماه

DBB

شما نیت خوبی دارید، چیزی را نیت می کنید، موفق می شوید، در مدت کوتاهی از شر درد و غم خلاص می شوید. این اشتباه شماست که راز قلب خود را به همه می گویید، از آن اجتناب کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کنید تا تمام کارت تکمیل شود.

خرداد

B ac

نیاز و خواسته ای دارید که محقق می شود، گشایشی در کارت شما ایجاد می شود و روزهای خوشی را تجربه خواهید کرد. بچه های خوب و خوش رفتار.

تیر

BBA

فال زیباست و نیت شما محقق خواهد شد اما نباید عجله کنید بلکه صبور باشید تا پایان شرایط مطابق میل شما باشد. به زودی روی کارت باز می شود. اگر به فکر فروش چیزی هستید، صبر کنید زیرا به نفع شما نخواهد بود. اگر منتظر خبری از فردی هستید به زودی از او خبری دریافت خواهید کرد و از این خبر خوشحال خواهید شد. نگران نباشید زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به حق خود خواهید رسید. آرزو کن

مرداد

ABB

فکر را در سر خود بگذارید. صبور باش تا دلت زلال باشد، حرف و کوشش بیهوده مکن، از بدی بپرهیز و تسلیم مشیت الهی باش، غیر از راه او تلاش و عمل نکن. مواظب دروغ باشید، چون کسی قصد دارد به شما تهمت بزند، پس از دوازده روز گشایشی در کار شما ایجاد می شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی ها و مشکلات دور شوی و به هدفت برسی انشاالله.

شهریور

DCA

نیت شما خوب نیست زندگی برای شما دردناک خواهد بود. خیلی وقته که دلتون با هم نیست کیسه، برای حل این وضعیت باید به خدا اعتماد کنم؟ خیلی وقته عاشق یکی هستی و نمیتونی از ذهنت دورش کنی، ولش کن، خدا بهتر از این بهت میده. در کار خود صبور باشید. آینده شما روشن خواهد بود و از همه غم ها دور خواهید بود. اگر قصد سفر یا انجام معامله را دارید از این سود خواهید برد.

مهر

DBB

شما نیت خوبی دارید، چیزی را نیت می کنید، موفق می شوید، در مدت کوتاهی از شر درد و غم خلاص می شوید. این اشتباه شماست که راز قلب خود را به همه می گویید، از آن اجتناب کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کنید تا تمام کارت تکمیل شود.

آبان

A B a

ایمانت را قوی کن، هر چه آرزو و انتظار داری از خدا بخواه. به زودی کار شما منظم می شود و به هدف خود خواهید رسید. البته با تلاش و اراده خودت. از آنچه می ترسی در امان هستی، به خدا توکل کن.

آذر

ddd

اگر نیت خوبی داشته باشید به آرزوی خود می رسید. روزی به روی شما باز خواهد شد و خوشبختی خواهید یافت. مهم نیست که قصد سفر یا معامله دارید، به نفع شماست که به دیگران اعتماد کنید، اما راز خود را به کسی نگویید، به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

دی

CAB

اگر نیت بدی دارید دوری کنید وگرنه پشیمان می شوید بهتر است دنبال کار خودتان بروید و صبر کنید. سعی کنید با پرورش افکار و نیات خوب در ذهن خود درهای خوشبختی را به روی خود باز کنید و در هر امری از لطف خداوند بهره مند شوید.

بهمن

BDA

فال خوب است اما از نیت خود دوری کنید باعث پشیمانی می شود. و شما غمگین خواهید شد. شما نباید چنین قصدی را دنبال کنید. سیاه چهره دشمن شماست، از او برحذر باشید. اگر حوصله داشته باشید، یک گشایش روی کارتتان می بینید و به هدفتان می رسید.

اسفند

برای افزودن

طالع بینی زیباست اما اگر آرامش می خواهی از نیت خود دست بردار زیرا پشیمان می شوی. تو آدم عجولی هستی زنی سفید صورت و کوتاه قد سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید، آن را پانزده روز به تعویق بیندازید تا از تنبلی و غم و اندوهی که شما را مشغول می کند خلاص شوید. مدتی با خودت خلوت کردی، زندگی شیرین و باارزش است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز دست اوست و هر چه صلاح بداند اتفاق می افتد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا