اخبار روز

از این بانک 20 میلیون وام بگیرید!

اعتبار خرید کالا | فروشگاه کارت بانک ملت به مشتریان بانک ملت امکان خرید تا سقف 20 میلیون تومان در فروشگاه های عضو فروشگاه ملت را می دهد. این وام به صورت کارت اعتباری پرداخت می شود و وام گیرندگان 60 روز فرصت دارند از این کارت اعتباری برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در فروشگاه هایی که با بانک ملت قرارداد دارند استفاده کنند.

اعتبار خرید کالا واجد شرایط دریافت کارت فروشگاه ملت

متقاضیانی که چک نقدی یا اقساط معوق ندارند مشمول این تخفیف هستند. این وام توسط ضامن رسمی تضمین شده است. برای دریافت این فرصت، باید مدارک شناسایی خود را داشته باشید یکی وی از شعب بانک ملت محروم شد. ضمناً کارت فروشگاه بانک ملت به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می شود.

وام خرید کالا نرخ سود و مدت بازپرداخت وام 20 میلیون تومانی بانک ملت

نرخ سود وام در فروشگاه کارت ملت بین 15 تا 18 درصد و مدت بازپرداخت این وام بین 12 تا 36 ماه است و وام گیرنده می تواند مبلغ وام گرفته شده را به صورت یکجا یا اقساط بازپرداخت کند. همچنین وام گیرنده برای دریافت این وام باید درصدی را پرداخت کند.

ضمناً در صورت بازپرداخت کامل یا جزئی بدهی اقساط در بازه زمانی 60 روزه استفاده از کارت، مبلغ بازپرداخت شده اولیه به موجودی کارت واریز می شود و مشتری می تواند از موجودی برای خرید استفاده کند. روی کارت در زمان باقی مانده تا پایان مدت مذکور . ضمناً در صورتی که مشتری ظرف مدت 30 روز بدهی فاکتور صادر شده را پرداخت کند، سود 100% کسر می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح شاپ کارت ملت به جدول زیر مراجعه کنید:










ردیف

نرخ بهره

حداقل و حداکثر بازپرداخت (ماهانه)

درصد اشتراک ما

تضمین و تضمین

1

15%

12

1%

شخص

2

16%

18

3

17%

24

4

17.5٪

30

5

18%

36

6

17%

36

گروه (پرداخت اقساطی تضمینی توسط شرکت ها و سازمان های بزرگ)

از بانک گردشگری 100 میلیون تومان وام بگیرید

وام 100 میلیون تومانی بانک توریسی که تنها یک بار به هر نفر پرداخت می شود با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه است.

بانک گردشگری در «طرح ملی جهاد کالا» به مشتریان دارای ضامن رسمی امکان خرید کالای تا سقف 100 میلیون تومان با سود 23 درصد را می دهد. در طرح ملی جهاد کالای بانک گردشگری متقاضی پس از دریافت تسهیلات می تواند محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قراردادی بانک گردشگری خریداری کند. مبلغ این وام حداقل 30 و حداکثر 100 میلیون تومان و بازپرداخت 12 و 24 ماهه تعیین شده است. این طرح علاوه بر سود 23 درصدی شامل 1 درصد کارمزد نیز می باشد.

جزئیات و شرایط اخذ تسهیلات گردشگری از بانک جهاد کالا

برای دریافت این وام که به صورت کارت اعتباری پرداخت می شود، متقاضی نیازی به واریز وجه یا ایجاد حساب متوسط ​​ندارد و می تواند با افتتاح حساب وام، کارت اعتباری 100 میلیون تومانی برای خرید کالا دریافت کند. و ارائه مدارک تضمینی

برای ضمانت، چک ماهیگیر برای وام تا سقف 30 میلیون تومان و اعتبار، چک صیادی و وام کار برای وام تا سقف 30 میلیون تومان لازم است.

از دیگر شرایط پرداخت خرید کالا از سوی بانک جهانگردی می توان به نداشتن چک نقدی متقاضی و عدم بدهی به بانک گردشگری اشاره کرد. علاوه بر این، هر فرد فقط یک بار می تواند برای این فرصت اقدام کند.

با احتساب نرخ سود 23 درصدی، حداکثر مدت بازپرداخت 24 ماهه و حداکثر ارزش وام 100 میلیون تومانی، هر قسط طرح جهاد ملی 5 میلیون و 273 هزار تومان است که وام گیرنده باید آن را در سال جاری واریز کند. علاوه بر 1 میلیون و 100 هزار تومان هزینه های اضافی شامل تشکیل پرونده، کارمزد کارت اعتباری و اعتبار سنجی به بانک گردشگری پرداخت می شود. در پایان مدت، مجموع اصل مبلغ وام و نرخ سود ثابت 23 درصدی این تسهیلات به 126 میلیون تومان می رسد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا