اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه 30 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی استفاده از اشعار حافظ شیرازی یکی از سنت های رایج در فرهنگ ایرانی است. مردم با خواندن بیتی از فال حافظ به دنبال نشانه ها و پیام های الهام بخش برای زندگی خود هستند. فال حافظ به عنوان روشی برای مشاوره روحی و روانی در مواقع تصمیم گیری یا بحران های زندگی استفاده می شود. برج حافظ با زبان شعر او احساسات عمیق و معنوی را منتقل می کند و از این رو علامت زودیاک او همیشه مورد توجه است.

طالع بینی تولد فروردین

بهای انتقاد پرداخت خواهد شد

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من همه کارها برای دوستان راحت تر است

بگذار بروند و کمک بگیرند

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ حکایت از آن دارد که شایسته است به کمک دوست بیاییم. خودت را کنترل کن در گفتار و اعمال خود صادق باشید. برخی از مردم می خواهند به شما آسیب برسانند. از آنها دوری کنید. منتظر خبرهای خوب باشید

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

آه، همه فرم های شما دوست داشتنی هستند و همه فضاهای شما دوست داشتنی هستند

من عاشق معاشقه شیرین شما هستم

وجودت مثل گلبرگ لطیف است

تو مثل سرو شادی

ترجمه

تعبیر فال امروز شما نشان می دهد که تصمیم شما عجولانه است. فریب ظواهر را خوردی و تمام افکار و خاطراتت را به خود مشغول کردی، تمام کارهای مهم زندگی را فراموش کردی و به دنبال هدفت رفتی. با وجود اینکه کمی مردد هستید، اما آماده پذیرش خطر هستید.

طالع بینی تولد خرداد

یا صبا تو از یه جایی به من میای

من ناراضی و بیمارم، غمم آسان است، زندگی به سراغم می آید

اکسیر مراد بر دل های بی حاصل ما بزن

پس من را از روی زمین با آدرس یکی از دوستان خطاب می کنی

ترجمه

طالع امروز حافظ نشان می دهد که روزها و هفته ها را در انتظار زندگی محبوب خود می گذرانید، غافل از اینکه زندگی در حال گذر است و زمان منتظر هیچکس نیست. بهتر است به جای انتظار و بی تحرکی در رویاهایتان و ساختن فردا با دستان ماهرتان از زندگی لذت ببرید.

طالع بینی تولد تیر

قبل از این بیشتر از این فکر عاشقان بود

لطف شما به ما شهرت جهانی داشت

آن گفتگوهای شبانه با لب های مست را به خاطر بسپار

بحث عشق بود و حلقه عاشقان ذکر شد

ترجمه

طالع بینی حافظ امروز می گوید که از شخصی ناراحت و ناراحت می شوید. اگر برای کسی نیکی کرده ای، برای خدا انجام داده ای، پس غمگین مباش و برای آن شخص متاسف نباش، خداوند به تو پاداش می دهد. به شما برای اعمال نیک شما

طالع بینی تولد مرداد

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

من نتونستم به قد تو برسم

ترجمه

تعبیر فال حافظ می گوید شما مدت هاست که برای تحقق نیت خود تلاش شدیدی کرده اید و با تلاش فراوان تمام مشکلات را برطرف کرده اید و تمام هدف شما رسیدن به آن نیت است. مطمئن باشید که سالک به یابنده می رسد و تلاش شما بی نتیجه نخواهد بود. پس هرگز امید خود را برای فردایی بهتر از دست ندهید.

طالع بینی تولد شهریور

اگر به شما بستگی دارد لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم قدیم را تجربه کردم

ترجمه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر می خواهید به رویاها و اهداف خود برسید باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر چه برای شما خوب باشد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

طالع بینی تولد مهر

رواق چشمان من خانه توست

کرم نما و فرود، آن خانه خانه شماست

از خال و خط از عارفان دل تنگ شده

جوک های بزرگ زیر دام و دانه شما

ترجمه

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که عاشقان را باید با جان و دل پذیرفت و قدر آنها را دانست و به آنها شادی و محبت فراگیر و بی حد و حصر داد که تنها پاداش پاکدامنی آنهاست.

طالع بینی تولد آبان

هیچ درمانی برای درد ما نیست

طلاق ما پایان گیاس نیست

دین و دل را گرفتند و خواستند بمیرند

الغیاث یکی از بهترین الغیاث است

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که درد دل، فریادها و آه های دلخراش شما را درمان نمی کند. هر چیزی که می کشی از طرف افرادی است که می شناسی. شما حاضرید حتی جان خود را برای رسیدن به هدفتان فدا کنید. گریه و گریه مشکل شما را حل نمی کند.

طالع بینی تولد آذر

به من نگاه کن و بگو جانت را بگیرم

پروانه در مقابل شمع آتش زنده می شود

درویش مغیر ار نبود سیم و طلا

در غم، تعداد اشک ها را بشمار و لبخند بزن

ترجمه

تعبیر فال حافظ شما می گوید هرکس را به مال و مقامش ارزش قائل هستید و از بی پول و مقام دوری کنید. از شر چیزهای بد خلاص شو تا مثل آب زلال باشی. پول و موقعیت شما در دستان شماست. سخت کار کنید و بدانید که بابت تلاشتان مزد دریافت خواهید کرد. حرف زدن بی فایده است، اهل عمل باش.

فال برای متولدین دی

صاحب سنبل

او هنوز با عزیزانش بسیار مهربان است

مثل باد از روی مردگانت می گذری

زندگی عجله دارد و چه می توان کرد؟

ترجمه

فال امروز حافظ به شما می گوید صبور باشید. بخشش برای بزرگسالان است. لذت بخشش در انتقام نیست. زندگی مثل باد میگذره فرصت را از دست ندهید. دلت خسته باش، پاداشی بالاتر از این نیست.

طالع بینی تولد بهمن

اگر از شیرازی برود، دل ما را می شکند.

سمرقند و بخارا را به عمه هندو خواهم داد

به خاطر عشق تحقق نیافته ما جمال یار مستغنی است

چه نیازی به آب و رنگ و خال و خطوط روی صورت زیباست؟

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید اگر چیزی را می خواهی باید برایش تلاش کنی. در عشق محکم باشید و دوست را به عنوان کسی که شما را تحسین می کند در نظر بگیرید. برای رسیدن به خوشبختی به توصیه بزرگان گوش فرا دهید. زیاد درگیر کار خود نباشید.

طالع بینی تولد اسفند

سحر با عزم توبه استخاره گفتم.

بهار توبه که آمد چه کنم؟

صادقانه بگویم نمی توانم ببینم

خوردن رقبا و من تماشا می کنم

ترجمه

طالع بینی امروز حافظ می گوید نباید عمر خود را با آرزوهای محال و دست نیافتنی تلف کنید، بلکه عاقلانه بیندیشید و تصمیم بگیرید. هرگز تعادل را بر هم نزنید و از افراط و تفریط بپرهیزید. اگر چه سختی های زندگی به شما فشار زیادی می آورد، شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر مشکلات تسلیم نشوید تا به اذن خداوند به نیت قلبی خود برسید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا