اخبار روز سینما

یرین ها به فصل چهارم سریال Bridgerton پیوست

سریال محبوب بریجرتون برای فصل چهارم خود یک بازیگر جدید را به عنوان علاقه‌مند عاشقانه «بندیکت بریجرتون» معرفی کرده است که یرین ها نام دارد.

طبق گزارش‌ها، «یرین ها» (Yerin Ha)، نقش «سوفی بکت» را در فصل آینده این سریال محبوب شبکه نتفلیکس و شرکت شوندا‌لند ایفا خواهد کرد. فصل چهارم سریال Bridgerton به داستان عشق «بندیکت بریجرتون»، با بازی «لوک تامپسون» می‌پردازد و بر اساس رمان سوم بریجرتون، اثر «جولیا کوئین» با عنوان یک پیشنهاد از یک جنتلمن ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


یرین ها به فصل چهارم سریال Bridgerton پیوست

تاکنون، نمایندگان نتفلیکس و شوندا‌لند از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده‌اند و نمایندگان این بازیگر نیز هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده‌اند. طبق خلاصه رسمی فصل چهارم سریال بریجرتون ، این فصل روی پسر دوم خانواده بریجرتون، «بندیکت» که شخصیت غیر متعارف و آزاد اندیشی دارد، تمرکز خواهد کرد.

با وجود اینکه هر دو برادر بزرگ‌تر و کوچک‌تر او ازدواج کرده‌اند و در زندگی خود خوشبخت هستند، «بندیکت» تا زمانی که در یک مهمانی بالماسکه با یک بانوی جذاب در لباس نقره‌ای آشنا می‌شود، تمایلی به ازدواج ندارد. «سوفی بکت»، همان بانوی در لباس نقره‌ای است.

یرین ها

«یرین ها» پیش از این در سریال هیلو نقش‌آفرینی کرده بود. او در هر دو فصل این سریال در نقش «کوان ها» ظاهر شد. از دیگر آثار او می‌توان به سریال‌های استرالیایی ریف بریک (Reef Break)، تروپو (Troppo) و بد بیهیویر (Bad Behaviour) و همچنین فیلم ترسناک مستقل سیسی (Sissy) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بریجرتون چیست؟ آیا سه فصل ابتدایی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا