اخبار خودرو

شرایط فروش ریسپکت بهمن موتور اعلام شد – مرداد ماه 1403

شرایط فروش ریسپکت بهمن موتور اعلام شد - مرداد ماه 1403

Respect 2 جدیدترین سدان در خط تولید این گروه است. بهمن و این شرکت طی اطلاعیه ای شرایط فروش این خودرو را اعلام کرده است.

2 را به نوعی احترام بگذارید یکی یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن این نسخه ارتقا یافته Respect در نظر گرفته می شود که از نظر گزینه ها و ویژگی ها بهبود یافته است.

خوشه بهمن به تازگی طی اطلاعیه ای شرایط فروش جدیدی برای این خودرو خارج از سیستم یکپارچه در نظر گرفته شده است که از طریق قرعه کشی اولویت بندی خواهد شد.

به گزارش جدیدترین پایگاه خبری خودرو، شرایط فروش ریسپکت بهمن موتور نقدی و موعد تحویل آن 30 روز کاری می باشد. همچنین لازم به ذکر است که سود مشارکت و سود برداشت سالانه 0 درصد است اما جریمه تاخیر سالانه 30 درصد است.

نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که قیمت نهایی Respect 2 در این طرح مشخص نیست و بر اساس قیمت روز بعد از مجوز متقاضی و در زمان واریز محاسبه می شود. لازم به ذکر است که قیمت فعلی این خودرو یک میلیون و 156 میلیون و 112 هزار تومان است که به احتمال زیاد در هنگام تحویل افزایش خواهد یافت.

متقاضیانی که قصد شرکت در این شرایط فروش را دارند از روز دوشنبه 29 می توانند شروع به کار کنند مرداد تا جمعه 2 شهریور ثبت نام از طریق سایت https://bahman.iranecar.com/

احترام به شرایط فروش بهمن موتور

احترام به شرایط فروش بهمن موتور اعلام شد - مرداد ماه 1403
شرایط فروش ریسپکت بهمن موتور اعلام شد - مرداد ماه 1403

ویدیوی معرفی Respect 2

این خودرو 154 اسب بخار قدرت با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس این خودرو از نوع CVT اتوماتیک با گیربکس 9 سرعته است و نیرو را به چرخ های جلو می فرستد.

بهمن Respect Prime دارای شش ایربگ 10 نقطه ای، سانروف، فرمان برقی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، تهویه برقی دستی، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، دکمه استارت، ظرفیت استارت خودرو مجهز است. با کنترل از راه دور، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تودوزی داخلی چرم مصنوعی، فناوری روشنایی LED، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، روشنایی کابین، شیشه های عقب دودی و غیره. .

اما در مدل جدید Respect Prime امکان اهرم تعویض دنده برقی و آمپلی فایر جلو کاملا دیجیتال اضافه شده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا