اخبار روز

قدیمی ترین برندهای صنعت خودرو کدامند؟

برخی از برندهای خودرو سالهاست که در صدر لیست معتبرترین خودروسازان جهان قرار دارند. اگرچه خودروسازان جدید نسبت به سال‌های اخیر خودروهای بادوام‌تری تولید می‌کنند، برخی از این برندهای قدیمی همچنان از نظر دوام و کیفیت برتری دارند.

به گفته iSeeCars، این فروشگاه اخیراً خودروها و مارک هایی را بررسی کرده است که به طور بالقوه می توانند به 250000 مایل (402000 کیلومتر) یا بیشتر برسند. نکته مهم این است که بسیاری از برندهای برتر این لیست در سال های گذشته در همین موقعیت قرار داشته اند.

بر اساس گزارش زومیت، تویوتا با 17 درصد از احتمال رسیدن خودروهایش به 250000 مایل (402000 کیلومتر) در صدر این لیست قرار دارد و پس از آن هوندا با 13.6 درصد، رم با 11.5 درصد، GMC با 11.4 درصد و شورولت با 10.5 درصد، لکسوس با 9.7 درصد و فورد با 9.5 درصد در رتبه های اول تا هفتم این فهرست قرار دارند.

احتمال اینکه یک خودروی متوسط ​​250000 مایل (402000 کیلومتر) یا بیشتر را در جاده های آمریکا طی کند 8.6 درصد است. بنابراین خودروهای این خودروسازان عملکرد قابل توجهی بهتر از سایر برندها دارند. با نگاهی به این فهرست، شاید دیدن Ram، GMC، شورلت و فورد در کنار برندهایی مانند هوندا و تویوتا کمی عجیب به نظر برسد.

شرکت های Ram، GMC، شورلت و فورد پیکاپ های زیادی را می فروشند که در تحلیل iSeeCars عملکرد خوبی داشتند و این پیکاپ ها در واقع برای رانندگی در شرایط سخت طراحی و ساخته شده اند. اکنون بیشتر خودروهای تولید شده توسط تویوتا و هوندا، خودروهای سدان و شهری هستند. لکسوس نیز برند لوکس تویوتا است و جای تعجب ندارد که این برند در لیست مذکور قرار بگیرد.

نگاهی به سایر دسته‌بندی‌های خودرو نشان می‌دهد که شاسی‌بلندها 16 جایگاه از 30 جایگاه برتر این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر این، این لیست شامل 8 وانت و 4 خودروی سدان است. برای این مطالعه، iSeeCars از داده های بیش از 402 میلیون خودرو و مدل خاصی از هر برند برای تخمین طول عمر این خودروها و برندها استفاده کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا