اخبار روز

مدل خاص و نفیس یک خودرو پورشه به نمایش گذاشته شد (+عکس)

Speedster کلمه ای در فرهنگ لغت پورشه است که تصاویر زیبایی را برای طرفداران به همراه دارد و برای معدود افرادی که سوار این خودرو شده اند احساس خاصی دارد.

به گزارش زومیت، نمونه منحصر به فرد نسل 933 اسپیدستر 911 برای اولین بار در هفته خودرو مونتری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودرو دارای طراحی کلاسیک با رنگ زرد خاص است لوکا ترازیطراح میلان و تیم درخواست ویژه پورشه کار خود را بر اساس 911 Carrera Cabriolet از سال 1994 بنا کردند.

اگرچه انواع مختلفی از پورشه اسپیدستر وجود دارد، اما تنها دو مدل 911 993 اسپیدستر تولید شده است. فردیناند الکساندر پورشهطراح 911 و جری ساینفلدکمدین های معروفی بودند

سومین مدل از 911 993 اسپیدستر که برای لوکا تاریزی ساخته شده است، دارای یک ویژگی خاص است: یک روکش ثابت مکانی که صندلی سرنشین عقب به طور معمول در آن قرار دارد را می پوشاند.

مدل خاص و نفیس یک خودرو پورشه به نمایش گذاشته شد (+عکس)
مدل خاص و نفیس یک خودرو پورشه به نمایش گذاشته شد (+عکس)

رنگ سفارشی Otto Yellow (به نام سگ تارسی) و چرخ‌های 18 اینچی مشکی با رینگ‌های Otto Yellow نمای بیرونی را زیبا و متفاوت کرده است. فضای داخلی از چرم مشکی با دوخت زرد ساخته شده است.

پشت سری ها با آرم Speedster تزئین شده اند. وسط صندلی ها دارای طرح شطرنجی زرد و مشکی است و نقطه کانونی بصری را برای فضای داخلی تشکیل می دهد. پشتی صندلی ها از فیبر کربن ساخته شده است.

در آن زمان پورشه 911 993 اسپیدستر را قدرتمندتر کرد. این نسخه از 911 993 Speedster از موتور، شاسی و فرمان مدل 911 Carrera RS Type 993 استفاده می کند. و 300 اسب بخار با حجم 3.8 لیتر تولید کرد.

راحتی و تکنولوژی در این نسخه از اسپیدستر نادیده گرفته نشده است. این خودرو دارای چراغ های LED در جلو و سیستم سرگرمی مرکزی با Apple CarPlay در داخل است که پورشه اخیرا برای خودروهای کلاسیک توسعه داده است.

طرازی در مورد علاقه خود به این مدل اسپیدستر گفت: مدت زیادی است که به این خودرو علاقه مند بوده ام. اما من نتوانستم ماشین رویایی خود را پیدا کنم. بنابراین بالاخره تصمیم گرفتم خودم این کار را انجام دهم. وقتی پسر بچه بودم، تصمیم گرفتم اولین پورشه ام را بخرم، یک اسپیدستر 1600 سوپر مدل 1955.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا