اخبار روز سینما

آیا ساخت فصل دوم سریال متفاوت و پرمخاطب کیارش اسدی زاده جدی است؟ | “دفتر 2” برای بهار سال آینده; آیا واقعا باید صبر کنیم؟

«یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده یکی یکی از سریال های موفق سال گذشته بود. کمدی ژانری دیگر که با بازی زوج رضا عطاران و حسن مججونی توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. استقبال از این سریال بازیگران را به فکر تولید فصل دوم انداخت و حالا شنیده می شود تولید آن از زمستان 1404 آغاز و در بهار 1405 روی پلت فرم فیلم نت منتشر می شود. شخصیت های اصلی آن رضا عطاران و حسن معجونی هستند..

به گزارش بازتاب آنلاین، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری برنا، کیارش اسدی زاده تصمیم دارد فصل دوم «دفترچه» را کارگردانی کند. او پیش از این در مصاحبه ای گفته بود که از ابتدا به فصل دوم فکر می کرد و فقط برای تولید فصل بعد، دانه هایی در داستان گذاشته بود.

رضا عطاران و حسن معجونی در «یادداشت» زوج جذابی ساختند.

«El Cuaderno» یک سریال کمدی اما در عین حال پیچیده، با بازی های درخشان و صحنه های قدرتمندی بود که در فضایی متفاوت اتفاق افتاد و موقعیت جدیدی را به تمام معنا پیش روی ما گذاشت.

یکی یکی از مهم ترین ویژگی های «نوت بوک» سبک روایی آن بود. ما به عنوان مخاطب با شخصیت ایرج همراه بودیم که همه چیز را فراموش کرد و زمان و مکان برای او معنایی نداشت. ما هم مثل ایرج برای اولین بار بود که همه را می دیدیم و مواجهه با آن ساختمان، مردم و روابط بین آنها برایمان تازگی داشت.

انتخاب بازیگران و نحوه بازی در کنار هم از نکات مثبت سریال است. رضا عطاران و حسن معجونی هم در کار پلیسی و هم در خلق موقعیت های طنز زوجی کاملا مکمل یکدیگر بودند. عطاران نقش ایرج را بازی کرد، برای اولین بار در نقش یک مرد بزرگتر از او ظاهر شد اما همچنان شوخ طبع خودش را داشت. حسن معجونی نیز بخش مهمی از وزن طنز سریال را بر عهده داشت. به جز آنها سوگل خلیق، مینا ساداتی، آزیتا حاجیان، کاظم سیاحی، الهام پاوه نژاد و… از جمله بازیگران موفق این سریال بودند.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها، ساخت فصل دوم سریال پرطرفدار «نوت بوک» جدی شده است.
هنوز مشخص نیست به جز حمید و ایرج که کدام یک از شخصیت های فصل اول در فصل دوم حضور خواهند داشت.

«یادداشت»، جمعه هجدهم اسفند به پایان رسید و جزو سریال هایی بود که پایان قابل قبولی داشت و مخاطب را راضی کرد. در واقع در قسمت آخر همه چیز به بهترین شکل تمام شد و هدف ماجراها کاملا مشخص شد.

حال باید دید در فصل دوم این کارگردان قصد دارد داستان را از کجا شروع کند و چه جنبه ای از زندگی این زوج ادامه خواهد داشت. فعلاً اعلام شده که حضور رضا عطاران و حسن مججونی در فصل دوم قطعی است اما نمی دانیم کدام یک از بازیگران دیگر در این فصل حضور خواهند داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا