اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

نکونام رکورددار جدید استقلال شد؛ بالاتر از همه بزرگان تاریخ

استقلال در حالی مسابقه هفته اول خود در لیگ برتر را با برتری پشت سر گذاشت که این نتیجه هفتادمین امتیاز برای جواد نکونام با استقلال در 31 هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر بود

به گزارش طرفداری، استقلال سال قبل هم تیم امتیاز آوری بود که در رتبه دوم لیگ قرار گرفت اما همین تیم امتیاز آور، تیم هجومی و چشم نوازی نبوده و استقلال به صرف حرفه ای گری در عملکردش توانست امتیازات ارزشمندی را کسب کند.

بر اساس میانگین امتیاز بین مربیان استقلالی تاریخ لیگ فوتبال ایران، جواد نکونام بالاترین میانگین عملکرد را به دست آورده است.

درست است که جواد نکونام تنها در 31 بازی هدایت استقلال را در لیگ بر عهده داشته اما در همین 31 هفته عملکرد او بالاتر از همه مربیان بزرگ تاریخ فوتبال استقلال حتی رایکوف و امیر قلعه نویی و پورحیدری و ناصر حجازی و فرهاد مجیدی و… از نظر میانگین امتیازات دریافتی بوده است.

البته فرهاد مجیدی هم خوب امتیاز گرفته و در 30 بازی 66 امتیاز به اضافه 2 امتیاز انضباطی ناشی از تخلف تیم گل گهر گرفت اما با احتساب دریافت 66 امتیاز توسط او در 30 بازی، میانگین جواد نکونام با 70 امتیاز در 31 بازی اندکی از عملکرد فرهاد مجیدی بهتر بوده است.

باور کردنی نیست که در حضور مربیان خوب و بزرگی در تاریخ تیم فوتبال استقلال در حال حاضر جواد نکونام و فرهاد مجیدی بیشترین میانگین امتیاز را در تاریخ باشگاه استقلال داشته باشند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا