اخبار روز

حمایت وزرای سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی میدری


به گزارش مانیبان، همزمان با بررسی صلاحیت احمد میدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از وزرای سابق این وزارتخانه با صدور بیانیه ای از وی حمایت کردند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نمایندگان محترم شورای اسلامی منتخبین عزیز ملت بزرگ ایران؛

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی یکی از مهم‌ترین، تأثیرگذارترین و راهبردی‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور و در واقع مقتدرترین نهاد اجتماعی است و جایگاه مهم و مؤثری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور دارد. دستاوردهای این شورا در چهار و نیم دهه گذشته مرهون قوانین و برنامه‌های منسجم، بدیع، مؤثر و مصوب شورای اسلامی است که موجب تسریع موفقیت‌ها و ارتقای کیفیت زندگی خدمتگزاران می‌شود. مشروط به رای اعتماد به وزرای توانمند و قادر به رهبری. آنها مسئول جامعه کار و تولید و نظام رفاهی کشور هستند و شایسته پذیرش این مسئولیت خطیر هستند.

همانطور که اشاره کردید تمامی مولفه های مسئول و پاسخگوی این سازمان در خدمت برقراری عدالت اجتماعی است و تحقق عدالت نیازمند اقدامات مهمی از جمله کاهش نابرابری ها، رفع فقر و تبعیض، افزایش مشارکت تعاونی ها در اقتصاد کشور، توانمندسازی است. ایجاد اشتغال و ارتقای ایمنی در کار، کاهش آسیب های اجتماعی، تامین سلامت جسمی و روانی، تامین معیشت پایدار مردم، تقویت نهاد خانواده و بازآفرینی نظام های بیمه و رفاه. موضوعات مهم و کم و بیش حلقه های مفقوده ای هستند که باید همواره مورد توجه قرار گیرند و در رأس برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرند. از این حیث رای دادن به وزیری توانمند، شجاع، آگاه، پاک ناظر بر چالش ها در حوزه های کاری، تعاون و رفاه و مذاکره کننده و دارای سوابق روشن از تجربه اجرایی موثر، یکی از مواردی است. اولویت های اساسی

خرسندیم که رئیس جمهور محترم فردی انقلابی، مبارز و ایثارگر با سابقه درخشان دانش، تحقیق و خدمت با حفظ عدالت در عرصه رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر احمد میدری را به این مسئولیت مهم منصوب نموده است. توفیق نمایندگان بصیر ملت و دولت آینده را در خدمت به خیرین که مردم عزیز و فداکار ایران هستند از خداوند متعال خواستاریم.

ناصر خلیق، علی صوفی، احمد توکلی، سید صفدر حسینی، شریف زادگان، محمد شریعتمداری، علی ربیعی، غلامرضا شفیع


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا