اخبار روز

وام فوری بیش از 10 میلیون با کارمزد صفر درصد برای دریافت کنندگان تامین مالی

وی ادامه داد: اولویت اصلی صندوق امداد نور در اعطای وام اشتغالزایی است، گاهی با 20 میلیون تومان زندگی مشتری تغییر می کند، کارهای ارزنده ای در این زمینه انجام شده است.

بختیاری گفت: 75 درصد وام گیرندگان این صندوق متقاضیان کمیته امداد و مابقی از دهک های پایین جامعه هستند. این در حالی است که معوقات صندوق امداد استان یک درصد است و وام گیرندگان در حال انجام تعهدات خود هستند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: هرکس به این صندوق واریز کند تضمینی است که پول خود را پس می گیرد و می تواند در محل سپرده به میزان مبلغ سپرده وام دریافت کند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی واریز وام قرض الحسنه به صندوق امداد استان، فرصت های شغلی، خرید و ساخت مسکن و درمان و تربیت دانش آموزان و نخبگان است.

وی ادامه داد: امیدواریم کمک های بیشتری از خیرین دریافت کنیم اما این صندوق برای افزایش اعتماد مردم یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد پرداخت نمی کند.

چه کسانی می توانند از بانک شهر وام 2 میلیاردی بگیرند؟

وام 2 میلیاردی بانک شهر برای پزشکانی است که در این بانک حساب باز کرده و حساب متوسط ​​ایجاد کنند. مبلغ این وام برای سایر شرکت ها یک میلیارد تومان است.

در پروژه شهریار بانک شهر افراد حقیقی که به مشاغل و فعالیت های اقتصادی مختلف اشتغال دارند می توانند با ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی از بانک شهر وام دریافت کنند. مبلغ این وام برای پزشکان دو میلیارد تومان و برای سایر شرکت ها یک میلیارد تومان است.

همچنین نرخ سود و مدت بازپرداخت برای کلیه متقاضیان به ترتیب 23 درصد و 48 ماه تعیین شده است.

نحوه دریافت وام از بانک شهریار شهر

افرادی که دارای حساب وام در بانک شهر هستند مشمول این طرح می شوند. برای ایجاد میانگین حساب مورد نظر بانک، موجودی باید حداقل به مدت سه ماه در حساب باقی بماند. اگر وام گیرنده دوره بازپرداخت 36 یا 48 ماهه را انتخاب کند، بانک شهر 16 یا 8.16 درصد از مبلغ سپرده در بانک را مسدود می کند. در غیر این صورت سپرده در بانک مسدود نخواهد شد.

شرایط بازپرداخت وام بانک شهر به مبلغ 2 میلیارد

پس از اینکه متقاضی موفق به اخذ وام دو میلیارد تومانی از بانک شهر شد، وام گیرنده باید با احتساب نرخ سود 23 درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت 48 ماهه، 64 میلیون و 102 هزار تومان به بانک شهر بپردازد. مجموع پرداختی های وام گیرنده در پایان مدت نیز سه میلیارد و 82 میلیون تومان است.

وام استثنایی بانک ملت را از دست ندهید و به راحتی وام 200 میلیونی را تضمین کنید.

بانک ملت طرح تسهیلات رشدی را تدوین کرده است که پاسخگوی نیازهای اشخاص حقیقی و مبتنی بر اصل مشتری مداری است. این طرح به مشتریان اجازه می دهد تا میانگین منابع موجود خود را پرداخت کنند یکی از انواع حساب های اعتباری ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری…

وام برای بازنشستگان

وام استثنایی بانک ملت را از دست ندهید

بانک ملت طرح تسهیلات رشدی را تدوین کرده است که پاسخگوی نیازهای اشخاص حقیقی و مبتنی بر اصل مشتری مداری است. این طرح به مشتریان اجازه می دهد تا میانگین منابع موجود خود را پرداخت کنند یکی دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان از انواع حساب های اعتباری ویژه طرح رشد یا از سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی برای طرح رشد با توجه به ماندگاری آن (از 3 ماه تا 6 ماه) مشروط بر اینکه شرایط و اعتبار این بانک رعایت شده است.

نرخ تسهیلات این طرح برای متقاضیان بین 1 تا 23 درصد اعلام شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماهه و با احتساب نرخ سود 23 درصدی است که وام گیرنده باید ماهانه 5 میلیون و 638 هزار تومان پرداخت کند.

وام بلند مدتی که نباید از دست بدهید! تا سقف 200 میلیون تومان بدون پیش پرداخت یا پیش پرداخت وام بگیرید

مشمولان این طرح باید برای تضمین بازپرداخت این وام، ضامن رسمی ارائه کنند.

همچنین مشتریانی که به حساب جاری خود واریز کرده اند و هیچ گونه بدهی نزد این بانک ندارند می توانند از سود 5 درصد بهره مند شوند.

نحوه دریافت تسهیلات برنامه رشد

افراد واقعی:

همه افراد واقعی می توانند آن را باز کنند یکی از حساب های ویژه برنامه رشد استفاده کنید و امتیازات لازم را از امکانات برنامه رشد ایجاد کنید.

اشخاص حقوقی:

شرکت ها یا سازمان ها می توانند با افتتاح حساب ویژه برای طرح رشد، در آن سپرده گذاری کنند و طبق شرایط طرح تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان وام دریافت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا