اخبار روز سینما

آخرین جملات متیو پری به دستیارش فاش شد

قبل از غرق شدن متیو پری (Matthew Perry) در جکوزی منزلش در لس‌آنجلس در اکتبر سال گذشته، او چند جمله با دستیارش رد و بدل کرده بود.

با اتهام پنج نفر در رابطه با مرگ بازیگر سریال معروف دوستان (Friends)، آخرین صحبت‌های او در اسناد دادگاه فاش شده است. به گزارش «دیلی میل»، در تاریخ 28 اکتبر سال گذشته، «پری» به دستیارش «کنت ایواماسا» دستور می‌دهد که یک دوز کتامین برایش آماده کند و می‌گوید:

یکی از دوزهای بزرگ را به من تزریق کن.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آخرین جملات متیو پری

چند ساعت قبل از غرق شدن، «پری» از دستیارش می‌خواهد که جکوزی را نیز برای او آماده کند. بر اساس اسناد دادگاه، «پری» پیش از این حادثه، دو بار دیگر در منزلش بی‌هوش پیدا شده بود. «ایواماسا» و چهار نفر دیگر شامل «اریک فلمینگ»، «دکتر مارک چاوز»، «جاسوین سانگا» و «دکتر سالوادور پلاسنسیا» در ارتباط با این پرونده متهم شده‌اند. «ایواماسا»، «فلمینگ» و «چاوز» به جرم خود اعتراف کرده‌اند، اما «سانگا» و «پلاسنسیا» ادعای بی‌گناهی می‌کنند.

متیو پری

«مارتین استرادا»، دادستان این پرونده، پنجشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که متهمان بخشی از یک شبکه زیرزمینی گسترده هستند که کتامین را به «پری» و مشتریان دیگر می‌رساندند. او اضافه کرد:

این افراد از مشکلات اعتیاد آقای «پری» بهره‌برداری کرده‌اند تا خود را ثروتمند کنند. آن‌ها می‌دانستند که کارشان نادرست است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آخرین جملات متیو پری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا