اخبار روز

اورگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبها میزبان شهرستان هم هستند؟!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مشکل میزبانی تیم های تهرانی در لیگ برتر به یک بحران تبدیل شده و مشخص نیست این بحران تا کی ادامه خواهد داشت. در پی فرسایش و بازسازی طولانی مدت ورزشگاه آزادی، ورزشگاه تختی به دلیل مشکلات موجود آمادگی میزبانی در فصل جاری را نداشت. پرسپولیس در هفته اول در اراک میزبان ذوب آهن بود و به نظر می رسد در هفته دوم هم همین اتفاق برای استقلال بیفتد. طنز تلخ اینجاست که پایتخت ایران با این همه تاریخ و ثروت و جمعیت 20 میلیونی، ورزشگاهی برای میزبانی بازی فوتبال ندارد و تیم های قدیمی و پرطرفدارش برای بازی باید از شهرها رانده شوند.

تیم فوتبال استقلال این هفته میزبان ملوان است اما هنوز محل برگزاری این دیدار مشخص نیست. طبق برنامه قبلی قرار بود ورزشگاه شهدای قدس در هفته دوم میزبان آبی ها باشد اما مدیر این ورزشگاه اعلام کرد که بازی فوق در این ورزشگاه برگزار نمی شود.

رحیمی درباره اینکه آیا بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می‌شود، گفت: در حال انجام کار هستیم، اما به احتمال زیاد بعد از بازی‌های هفته سوم، تیم برای بازی‌های استقلال آماده می‌شود. ”

وی در مورد اینکه آیا مشکلات آب شرب، سرویس بهداشتی و… در این مجموعه حل شده است، گفت: این مسائل در حال حل شدن است اما ورزشگاه برای این دیدار آماده نمی شود.

مدیر شهر «شهدای قدس» درباره نحوه برگزاری دیدار هوادر و خیبر در این ورزشگاه گفت: این هفته همه نیروهای ما شبانه روزی کار کردند و هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شهردار و همه نمایندگان قدس دست به دست هم دادند تا کارها پیش برود. ما فشار زیادی را تحمل کردیم اما بازی استقلال این هفته اینجا برگزار نمی شود.

استقلال – ملوان در قزوین برگزار می شود؟

محمد بدافره درباره اینکه ملوان برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می رود، گفت: مکان دیدار ما با استقلال هنوز قطعی نشده است و نمی دانیم در کدام ورزشگاه بازی کنیم و این کار را سخت می کند بازی جمعه است و باید زودتر برای تیم هتل پیدا کنیم. همچنین باید بلیط را رزرو کنیم.

وی ادامه داد: اگر می‌توانستیم در تهران بازی کنیم راحت‌تر می‌شد، اما به نظر می‌رسد ورزشگاهی در تهران آماده میزبانی نیست، بنابراین احتمال بازی در قزوین وجود دارد، زیرا ورزشگاه آن شهر دارای سیستم VAR است و نیازی به انتخاب استادیوم دیگری برای آوردن تجهیزات VAR به آن استادیوم نیست. امیدوارم باشگاه استقلال به زودی ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند تا سازمان لیگ به ما اطلاع دهد و بلیت تهیه کنیم و هتل رزرو کنیم. البته اگر بازی در قزوین برگزار شود وزش باد شدید کار را برای هر دو تیم سخت می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا