اخبار روز

هشدار مهم مدیریت بحران به شمال تهران؛ خطر رعد و برق و تگرگ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص صدور اخطاریه زرد رنگ هوا برای عبور متناوب امواج باران و ناپایداری های همرفتی اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی امروز یکشنبه 7 مردادماه در استان تهران به ویژه شمال کشور. نیمه و مناطق غربی شاهد خطر لغزش و اختلالات موقت در تردد هستند. ما به خصوص در مناطق کوهستانی اقامت خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به خطر رعد و برق، تگرگ و ریزش سنگ در ارتفاعات، وزش باد شدید تا بسیار شدید و احتمال جاری شدن سیل و جاری شدن آب هشدار داد و گفت: پایتخت نشینان به مناطق شمالی مراجعه نکنند. ارتفاعات تهران.

به گزارش ایسنا، یزدی مهر وی نسبت به خطر رعد و برق، تگرگ و ریزش سنگ در ارتفاعات، وزش باد شدید تا بسیار شدید، احتمال جاری شدن سیل و جاری شدن آب هشدار داد و گفت: پایتخت نشینان امروز و فردا به ارتفاعات شمالی تهران مراجعه نکنند. “.”

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص صدور اخطاریه زرد رنگ جوی مبنی بر گذر متناوب امواج باران و ناپایداری همرفتی اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه هواشناسی امروز یکشنبه 7 مردادماه در استان تهران به ویژه در نیمه شمالی در مناطق غربی خطر رانش زمین و اختلالات موقت در تردد به ویژه در مناطق کوهستانی محسوس خواهد بود.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، افزایش سطح آب رودخانه ها و طغیان مسیل ها، بروز مه و کاهش دید در گردنه های کوهستانی نیمه جنوبی و مناطق غربی وجود دارد. وزش باد شدید تا بسیار شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت. احتمال سقوط اجسام از ارتفاعات و آسیب رساندن به سازه های موقت مانند داربست و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین تجهیزات در مکان های مرتفع مانند برج ها و تیرها وجود دارد. خطر شکستن نهال درختان پیر وجود دارد.

وی گفت: مردم از تردد به مناطق و گردنه های کوهستانی و از کوهنوردی در ارتفاعات و دره های حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. همچنین لازم است چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و مناطق مرتفع، لایروبی قنوات و آبراه ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا