اخبار روز سینما

ماجرای عکس لحظه آخری آلن دلون چه بود؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، به مناسبت درگذشت آلن دلون ستاره سینمای فرانسه ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» که چندی پیش منتشر شد را مرور کردیم.

دختر آلن دلون در صفحه اجتماعی خود تصویری از ستاره سابق سینمای فرانسه منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

وقتی این عکس را آنلاین می بینید، ابتدا شک می کنید که این تصویر هوش مصنوعی است، اما به نظر می رسد که این تصویر واقعی است.

در این تصویر که «انوشکا دلون» در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده، آلن دلون مسن‌تر با چهره‌ای متفاوت از آنچه تصور می‌کردیم دیده می‌شود.

‘انوشکا’ این عکس را منتشر کرد و نوشت: من از پدرم عکس گرفتم فکر می کنم یادآور لحظاتمان بود. من بسیار سپاسگزارم که با او صبحانه خوردم و این لحظه ای بی نظیر و شیرین در دنیای بی رحم من است. من فکر می کردم او زیباست. با نگاه همه جا حاضر و آبی مایل به پولادینش، پر جنب و جوش، مثل یک مبارز، به من قدرتی غیرقابل تصور می بخشد.»

آلن دلون که در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار ظاهر شده است، اولین بار توسط رنه کلمنت کارگردان سینما در سال 1960 زمانی که او 25 ساله بود و در فیلم “ظهر بنفش” بازی کرد، کشف شد.

بسیاری از فیلم‌های با بازی «آلن دلون» به کلاسیک سینما تبدیل شدند و در طول دوران حرفه‌ای خود با کارگردان‌های معروفی چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» و همچنین با بازیگران بزرگی چون «ژان» گابن همکاری کرد. ، «عمر شریف»، «لینو ونتورا»، «کلودیو کاردیناله»، «مونیکا ویتی» و… جلوی دوربین رفتند.

دلون اولین بار در سال 1961 با فیلم «لذت زندگی» و سپس با فیلم‌های «کسوف» (1962)، «پلنگ» (1963) و «آقای» ظاهر شد. کلاین» (1976) نخل افتخار را در کن دریافت کرد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا