اخبار روز سینما

تولید فیلم جان ویک 5 از سال 2025 آغاز می‌شود

فیلم جان ویک 5 به کارگردانی «چاد استاهلسکی» در استودیوی لاینزگیت در حال توسعه است و «کیانو ریوز» به نقش محبوب خود، یعنی «جان ویک»، بازخواهد گشت.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط «دنیل ریچتمن»، فیلمبرداری این قسمت از سری محبوب جان ویک در سال 2025 آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فیلم جان ویک 5 در سال 2025 با بازگشت کیانو ریوز

در جریان کنفرانس سال گذشته، «جو دریک»، رئیس گروه فیلمسازی لاینزگیت، به طور غیررسمی اعلام کرد که قسمت پنجم جان ویک در حال توسعه است. او اظهار داشت:

آنچه می‌دانیم این است که فیلم اسپین‌آف بالرینا سال آینده اکران خواهد شد. ما در حال توسعه سه پروژه دیگر هستیم که شامل فصل پنجم و همچنین سریال تلویزیونی کانتیننتال است که به زودی پخش خواهد شد.

وی افزود:

ما در حال گسترش جهان جان ویک هستیم و وقتی فصل پنجم فرا برسد، این توسعه به‌طور طبیعی و ارگانیک از داستان‌هایی که شروع به گفتن آن‌ها کرده‌ایم، رشد خواهد کرد؛ اما می‌توانید روی ادامه‌ی منظم فیلم‌های جان ویک حساب کنید.

«چاد استاهلسکی» که کارگردانی تمام فیلم‌های پیشین این سری را بر عهده داشته است، احتمالاً به کارگردانی فصل پنجم نیز بازخواهد گشت. این فرنچایز تا کنون بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

فیلم جان ویک 5

در پایان قسمت چهارم جان ویک، این شخصیت پس از یک دوئل با «کاین» (با بازی دانی ین)، به شدت مجروح می‌شود و سرانجام پس از یک درگیری سخت، با مرگ خود آزادی از میز عالی را به دست می‌آورد. این فیلم قرار است داستان پایان جان ویک را به تصویر بکشد، اما با این حال، دنیای این شخصیت هنوز به پایان نرسیده است.

با اینکه هنوز تاریخ اکران جان ویک: فصل 5 مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که لاینزگیت به زودی اعلامیه رسمی این فیلم را منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز جان ویک و ساخت یک قسمت جدید برای این مجموعه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا