اخبار روز سینما جهان

بازیگر مشهور نماد فوتبال آمریکایی می‌شود

نیکلاس کیج در نقش مربی افسانه ای فوتبال آمریکایی و مفسر ورزشی جان مدن در درام بیوگرافی Madden به کارگردانی دیوید او. راسل بازی می کند. راسل در بیانیه ای از کیج به عنوان یکی وی از بزرگترین و بدیع ترین بازیگرانی که می توانند روحیه، عزم و جذابیت اسطوره ملی محبوب جان مدن را ارائه دهند، یاد کرد و افزود: این فیلم درباره شادی، انسانیت و نبوغی است که جان مدن در دنیای خلاقانه و جذاب دهه 1970 داشت. .

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، جان مدن در سال 2021 در سن 85 سالگی درگذشت. او سرمربی تنومند و تهاجمی اوکلند رایدرز در دهه 1970 بود و این تیم را به بازی های قهرمانی و اولین قهرمانی سوپربول هدایت کرد. او پس از بازنشستگی از مربیگری در سال 1979، به مدت سه دهه به عنوان مفسر در این ورزش فعالیت کرد و سرانجام در سال 2009 بازنشسته شد.

Madden به نویسندگی و کارگردانی راسل برای آمازون تولید خواهد شد. گفته می شود قبل از انتخاب کیج، ویل فرل و هیو جکمن برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. بازیگران فیلم هنوز انتخاب نشده اند.

کیج، بازیگر برنده اسکار که نامش مترادف با ژانر خاصی از فیلم‌های مستقل شده است، اکنون با فیلم «پادرها» که از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده، در سینماها حضور دارد. «سناریوی رویایی» از 24، متا کمدی «وزن طاقت فرسا استعداد عظیم» و درام تحسین شده «خوک» از جمله فیلم‌های اخیر او هستند.

دیوید او. راسل نامزد دریافت جایزه اسکار و تهیه کننده فیلم هایی مانند «کلاهبرداری آمریکایی»، «دفتر یادداشت امیدوار»، «مبارز» و «هکبی قلب من» است. آخرین فیلم او درام پر ستاره “آمستردام” بود که در سال 2022 با تنها 31 میلیون دلار شکست خورد. علاوه بر مدن، او در حال ساخت یک فیلم بیوگرافی لیندا رونشتات با بازی سلنا گومز و همچنین درام دهه 1970 Super Toys با بازی کیکی پالمر و ساشا بارون کوهن است.

این فیلمساز سابقه طولانی در رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز با بازیگران فیلم هایش دارد و اخیرا جرج کلونی در این باره صحبت کرده و رفتار او را زیر سوال برده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا