اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

مردم کدام کشورها بیشترین احساسات مثبت را تجربه می‌کنند؟ + نقشه

برای تعیین اینکه چقدر احساسات منفی در یک کشور زیاد است، مؤسسه گالوپ از مردم پرسید که آیا در روز قبل احساس درد فیزیکی، نگرانی، غم، استرس یا خشم داشته‌اند. نمرات در سطح کشورها از صفر تا ۱۰۰ متغیر است؛ ۱۰۰ نشان دهنده بالاترین سطح ممکن از تجربیات منفی است. امتیاز کلی جهانی ۳۱ بود.

در سطح جهانی، در سال ۲۰۲۳، مردم برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ کاهش سالانه در احساسات منفی را تجربه کردند. اگرچه این خبر خوبی است، اما احساسات نامطلوب همگی بالاتر از سطح یک دهه قبل، باقی ماندند. نقشه زیر، کشورهایی که مردم در آن‌ها اغلب احساسات منفی بیشتری را گزارش می‌کنند، نشان می دهد.

بدترین کشورها در این رتبه بندی

به گزارش روزیاتو، برای تعیین اینکه چقدر احساسات منفی در یک کشور زیاد است، مؤسسه گالوپ از مردم پرسید که آیا در روز قبل احساس درد فیزیکی، نگرانی، غم، استرس یا خشم داشته‌اند. نمرات در سطح کشورها از صفر تا ۱۰۰ متغیر است؛ ۱۰۰ نشان دهنده بالاترین سطح ممکن از تجربیات منفی است. امتیاز کلی جهانی ۳۱ بود.

کشورهایی که بیشترین تجربیات منفی را تجربه می کنند، مناطقی هستند که با آشفتگی اقتصادی و سیاسی یا درگیری های نظامی روبرو هستند. گینه از زمان کودتای سال ۲۰۲۱ دارای حکومت نظامی بوده و با اعتراضات مرگبار متناوب روبرو است. متأسفانه، بیش از نیمی از افرادی که در گینه مورد بررسی قرار گرفتند، احساس نگرانی (۶۵٪)، درد فیزیکی (۵۹٪)، غم و اندوه (۵۲٪) و استرس (۵۲٪) را گزارش کردند.

ارتباط بین احساسات منفی و تنهایی

جدای از عوامل آشکاری مانند جنگ، مشکلات سلامتی و ناتوانی در تهیه غذا، تنهایی نیز به تجربیات منفی کمک کرده است. افرادی که احساس تنهایی می کنند، بیشتر احتمال دارد که سایر احساسات منفی را تجربه کنند.

مردم کدام کشورها بیشترین احساسات مثبت را تجربه می‌کنند؟ + نقشه

همچنین اشخاصی که احساس تنهایی می‌کنند، کمتر احتمال دارد که احساسات مثبت را تجربه کنند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا