اخبار خودرو

مشکل فنی برای وارداتی های ماموت ؛ چرا جتاهای وارداتی داغ می کنند؟

مشکل فنی برای وارداتی های ماموت ؛ چرا جتاهای وارداتی داغ می کنند؟

چندی پیش چندین مشتری خودروهای وارداتی جتا با تماس با جدیدترین رسانه خودرو از مشکل فنی خودروهای خود خبر دادند.

چندی پیش چند تن از مشتریان جتاهای وارداتی با تماس با آخرین پایگاه خبری خودرو از مشکل فنی خودروهای وارداتی ماموت خودرو خبر دادند. به گفته این مشتریان، زمانی که دمای روغن خودرو افزایش می یابد و از 100 درجه سانتی گراد عبور می کند، آمپر آب نیز افزایش می یابد و وضعیت هشدار روی پنل نمایش داده می شود. بعد از آن چراغ چک موتور روشن می شود و کولر از مدار خارج می شود و بعد از آن سیستم ترمز استارت و اضطراری نیز ارور می دهد. گزارش های مشتریان نشان می دهد که این مشکل برای بسیاری از دارندگان مدل تقریباً یکسان است. VS5 و VS7 اتفاق افتاده است.

البته این مشتریان برای رفع این مشکل به خدمات پس از فروش ماموت خودرو مراجعه کرده اند. در ابتدا گفته می شد که این کراس اوور نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد اما پس از آن با آپدیت نرم افزاری و حتی تعویض فن یونیت مشکل حل نشد. برخی شایعات حاکی از آن است که حتی مهندسان جتا چین نیز این موضوع را بررسی کرده اند اما به نتیجه ای نرسیده اند.

مشکل فنی برای واردات ماموت; چرا هواپیماهای وارداتی داغ می شوند؟
مشکل فنی برای وارداتی های ماموت ؛ چرا جتاهای وارداتی داغ می کنند؟

قرار بود با از سرگیری واردات خودرو شاهد خودروهای باکیفیت تری در بازار باشیم که وجود چنین مشکلی در خودروهای وارداتی از ماموت خودرو بسیار عجیب به نظر می رسد. لازم به ذکر است اسامی و مشخصات چندین مشتری وارداتی جتا که دارای چنین مشکلاتی هستند به آخرین پایگاه داده خودرو ارسال شده است و شرکت ماموت خودرو می تواند مشکلات این عزیزان را از طریق این رسانه پیگیری کند. همچنین جدیدترین خودرو آماده انتشار هرگونه پاسخ یا آگهی از سوی شرکت مذکور در تمامی پلتفرم های خود می باشد. امیدواریم مشکلات مشتریان به زودی پیگیری و به نحو مقتضی رسیدگی شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا