اخبار روز سینما

سریال My Lady Jane پس از یک فصل کنسل شد

سریال My Lady Jane پس از یک فصل توسط Amazon Prime Video لغو شد، این سریال محبوب فانتزی تاریخی نقدهای مثبتی دریافت کرده بود.

سریال بانوی من جین که در ژانر درام تاریخی و فانتزی ساخته شده بود، پس از پخش تنها یک فصل از سوی «Amazon Prime Video» لغو شد. در این سریال، بازیگرانی مانند «ادوارد بلومل»، «راب برایدون»، «دومینیک کوپر»، «آنا چنسلور»، «جردن پیترز»، «کیت اوفلین»، «هنری اشتون»، «جیم برودبنت» و «اولی کریس» حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال My Lady Jane پس از یک فصل کنسل شد

My Lady Jane که بر اساس رمانی به همین نام از «سینتیا هند»، «برودی اشتون» و «جودی میدوز» اقتباس شده، روایتی جذاب از انگلستان قرن شانزدهم است. در دنیایی که انسان‌ها در کنار موجوداتی به نام «اتیان» (Ethians) با قابلیت تغییر شکل به انسان یا حیوان زندگی می‌کنند، «جین گری» (با بازی امیلی بادر) یک انسان معمولی است که به این موجودات مظلوم نزدیک می‌شود. با قدرت گرفتن «جین»، او به تهدیدی برای طبقه حاکم تبدیل می‌شود و ماجراهایی هیجان‌انگیز را رقم می‌زند.

سریال My Lady Jane

با وجود دریافت نقدهای مثبت از منتقدان، این سریال نتوانست آن‌طور که باید مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و در رتبه‌های بالای جدول «استریمینگ نیلسن» در ماه اول پخش قرار نگرفت. «جمما برگس» به عنوان خالق و هم‌کارگردان، به همراه «مریدث گلین»، هدایت این سریال را بر عهده داشتند. My Lady Jane توسط «Amazon MGM Studios» تولید شده و کارگردانی آن را «جیمی بابیت» بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال My Lady Jane چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا