اخبار روز سینما

اطلاعات جدیدی از تاریخ پخش سریال بازنده منتشر شد

پلتفرم «فیلیمو» با محصول جدید خود یعنی سریال بازنده به دنیای شبکه نمایش خانگی باز می‌گردد. پس از پایان سریال زخم کاری بازنده جایگزین آن می‌شود.

پس از موفقیت چشمگیر سریال زخم کاری، پلتفرم «فیلیمو» با سریال جدیدی به نام بازنده به میدان بر می‌گردد. این سریال با ژانر پلیسی که قرار است از اواخر تابستان پخش شود، وعده یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده را به مخاطبان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از تاریخ پخش سریال بازنده منتشر شد

داستان سریال بازنده درباره کارآگاه «کیانی» می‌چرخد که درگیر پرونده‌ای پیچیده و پر از راز می‌شود. این پرونده او را به سمت یک خانواده می‌کشاند و اسرار پنهانی آن‌ها را برملا می‌کند. امین حسین پور که پیش از این سریال موفق درمانگر را کارگردانی کرده بود، این بار نیز با بازنده به سراغ ژانر پلیسی و رازآلود رفته است.

از دیگر نکات قابل توجه سریال بازنده، حضور بازیگران مطرحی چون « علیرضا کمالی »، «سارا بهرامی»، «صابر ابر»، «صدف اسپهبدی»، «رویا جاویدنیا»، «محمدعلی محمدی» و «پیمان قاسم‌خانی» است. این جمع بازیگران، به همراه تیم حرفه‌ای پشت صحنه، باعث باکیفیت و دیدنی شدن این سریال می‌شود.

سریال بازنده

علاوه بر بازیگران، عوامل فنی سریال نیز از جمله بهترین‌ها در حوزه سینما هستند. «آرش رمضانی» به عنوان مدیر فیلمبرداری، «سیاوش کردجان» در مقام تدوینگر و «حسین ابوالصدق» به عنوان طراح و ترکیب صدا، از جمله کسانی هستند که به کیفیت فنی سریال کمک خواهند کرد. همچنین، موسیقی سریال توسط «پیام آزادی» ساخته شده است.

با توجه به موفقیت سریال‌های قبلی «امین حسین‌پور»، انتظارات از سریال بازنده بسیار بالا است. بسیاری از مخاطبان، این سریال را به عنوان جایگزین مناسبی برای زخم کاری می‌دانند و امیدوارند که بتواند همان محبوبیت را کسب کند.

سریال بازنده با داستانی جذاب، کارگردانی ماهر و جمع بازیگران محشر، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان سال جاری خواهد بود. منتظر این سریال جذاب از فیلیمو باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بازنده چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا