اخبار روز سینما

فیلم توقیفی منتشر شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «مسیح پسر مریم» محصول سازمان هنری رسانه اوج است که سه سال پیش برای حضور در جشنواره فیلم فجر درخواست داد اما از سوی هیات انتخاب رد شد.

این یک فیلم درام اجتماعی از دهه 1950 است که داستان متفاوتی را روایت می‌کند و فضای داستانی آن به بیانیه‌هایی در همان مرحله از نقد فیلم منجر می‌شود که در نهایت سازندگان فیلم را گرد هم می‌آورد.

دی در سال 1400، محسن دریاالعل – مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج – در نشست خبری درباره شرایط حاشیه ای فیلم «مسیح پسر مریم» با اشاره به اینکه این فیلم در ابتدا در فهرست پذیرفته شدگان قرار داشت، گفت: فیلم هایی که بعداً حذف شدند، گفتند: نداریم، اما اتفاقات اخیر عجیب است در صحبت های هیئت انتخاب تضادهایی وجود دارد و انواع و اقسام دلایل برای رد فیلم اعم از محتوا، فرم، حجاب ارائه می شود. و درام . پس از اعلام اسامی به دلیل اینکه قاعده را پذیرفتیم سکوت کردیم اما صحبت هایی شد که دیگر امکان سکوت وجود ندارد. نبود. می خواهیم بدانیم مشکل چیست؟ یا سکوت کنید یا دلیل بیاورید.

اکنون پس از سه سال تبلیغات این فیلم، اعلام شد که فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است. .

امیر نوروزی، پانته‌آپناهی‌ها، بهرام ابراهیمی، المیرا دهقانی، پاوان افسر، مهرداد ضیایی، حمید ابراهیمی، گلنوش گرمی، منصور نصیری، الهام شعبانی، نینل یعقوبی، محرم زینال‌زاده، مجتبی لاله‌زاری، مهتابی لاله‌زاری، دریمیان، دریسر بازیگران هستند. این فیلم سینمایی است.

«مسیح پسر مریم» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند علی جعفرآبادی است که به زودی در سینماها اکران می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا