اخبار روز سینما

بیوگرافی آنجلینا جولی / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام واقعی: آنجلینا جولی وایت

متولد: 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، کالیفرنیا

والدین: جان ویت (پدر)

مارسیا لین برتراند (مادر)

ملیت: آمریکایی

حرفه: بازیگر، کارگردان

سال‌های فعالیت: 1361 تا کنون

همسر (ها): جانی لی میلر

بیلی باب تورنتون

برد پیت

فرزندان: 6 فرزند (3 فرزند خوانده)

قد: 173 سانتی متر

بیوگرافی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی او متولد 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس و بشردوست آمریکایی است. پدر آنجلینا جولی، جان ویت، بازیگر برجسته هالیوود و مادرش، مارسیا لین برتراند، بازیگر و تهیه کننده بود. برادرش جیمز هیون نیز بازیگر است.

آنجلینا جولی چهار بار برنده جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه انجمن بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار شده است. آنجلینا جولی همچنین چندین بار رکورد بیشترین دستمزد را در بین بازیگران هالیوود به خود اختصاص داده است.

او به عنوان زیباترین زن، بهترین بازیگر زن و … بازتاب آنلاین شده است. از طریق مجلات و مراسم مختلف.

آنجلینا جولی از دوازده سالگی مدلینگ را آغاز کرد و در شهرهایی مانند لندن و لس آنجلس به یک مدل مشهور تبدیل شد. او در جوانی در نماهنگ خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویز، آنتولینو وندیتی بازی کرد. اولین بازی سینمایی او در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج هکر دانشجو را روایت می کند.

وضعیت تاهل آنجلینا جولی

آنجلینا در سال 1995، زمانی که جولی 20 ساله بود، با جانی لی میلر، همبازی هکر خود، که اصالتاً بریتانیایی بود، ازدواج کرد. آنها 4 سال بعد در سال 1999 طلاق گرفتند.

ازدواج دوم آنجلینا جولی با بیلی باب تورنتون در سال 2000 بود و این رابطه سه سال بیشتر دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

آنجلینا جولی و برد پیت پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، دوستی عاشقانه ای را آغاز کردند و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند که تصمیم گرفت فرزندش را در کشور فقیر آفریقایی نامیبیا به دنیا بیاورد. این زوج در سال 2008 صاحب فرزندان دوقلو به نام های کاناکس (پسر) و ویویان (دختر) شدند. آنجلینا جولی و برد پیت علاوه بر سه فرزند خود، از سه فرزند دیگر نیز مراقبت کردند.

در سال 2016، آنجلینا جولی دادخواستی برای جدایی از برد پیت ارائه کرد که دنیای هالیوود را شوکه کرد. او مدعی شد که دلیل این اقدام خود اعتیاد پیت به الکل و مواد مخدر بوده است و در دادخواست او تنها درخواست او این بود که حضانت او را به او بسپارد. 6 تا بچه

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا