اخبار روز

پلیس ادارات این شهر را تعطیل کرد.


به گزارش مانیبان، محمد رفیعی معاون هماهنگی و برنامه ریزی عمرانی فرمانداری سرخس افزود: پس از تشکیل کارگروه مدیریت شرایط اضطراری پدیده گرد و غبار در شهرستان سرخس، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار شد. ، اتحادیه ها، واحدهای صنعتی، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، فعالیت های ورزشی و آموزشی به استثنای دستگاه های خدماتی از ساعت 10 صبح روز شنبه 27. مرداد 1403 بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: محور سرخس به سمت مشهد باز است و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از ساعت 13 الی 17 مجوز سوار شدن به تردد را صادر نمی کند و محور مذکور در صورت نیاز مسدود است.

معاون هماهنگی ساخت و برنامه ریزی فرمانداری سرخس نیز بیان کرد: اماکن ورزشی تا ساعت 17 بعدازظهر تعطیل بوده و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روح الله ایزدی دبیر ستاد مدیریت بحران کلات نیز از تشکیل جلسه کارگروه اورژانس آلودگی هوای این شهرستان در پی تداوم انتشار گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تداوم و شدت وزش باد و گرد و غبار، کاهش دید و افزایش آلودگی هوا، توصیه سطح نارنجی رنگ در شهرستان کلات تا 8 مردادماه صادر شد، گفت: بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان. تا اواسط هفته جاری کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده ها به دلیل افزایش کانون های گرد و غبار و فرسایش بادی ادامه دارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران کلات با بیان اینکه در شرایط گرد و غبار رعایت اصول ایمنی راه ها در محورهای جاده ای از نظر کاهش شعاع دید و توجه به توصیه های پلیس راه ضروری است، افزود: اورژانس. کمیته شرایط گرد و غبار به طور مستمر شرایط ایجاد شده با صدور توصیه ها، نظارت بر مراکز فرسایش بادی و اعمال محدودیت ها را رصد و پایش می کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس آلودگی هوا امروز شنبه 7 مردادماه تمامی ادارات تا ساعت 12 ظهر دایر بوده و تصمیمات مربوطه در خصوص فعالیت ادارات روز یکشنبه 11 مرداد ماه اعلام خواهد شد. اوت. 28 بر اساس شاخص آلودگی هوا.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا