اخبار روز

از ظریف به عنوان مشاور استفاده می کنیم

رئیس جمهور گفت: ما از وجود آقای ظریف به عنوان مشاور بهره می بریم و از همه کسانی که در این کشور تلاش و کوشش کرده اند فارغ از دیدگاه و اعتقاداتشان بهره مند می شویم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان شنبه 27 مرداد وی در سال 1403 در حاشیه حضور در شورای اسلامی در گفتگویی با تاکید بر اینکه مبنای ما در انتخاب وزرای پیشنهادی وحدت و انسجام ملی و کنار گذاشتن اختلافات و تفرقه ها بوده است، تصریح کرد: رویکرد ما مبتنی بر این است. ما اعلام کردیم کسانی که می توانند به ما کمک کنند لیستی از احزاب و قومیت ها در اختیار ما بگذارند و بیش از 10000 ساعت در 20 تا 25 کمیسیون بررسی شد و در یک شورا خلاصه شد. افراد حاضر به مجلس معرفی شدند

وی افزود: هیچکس نمی تواند بگوید این افراد متعلق به یک جناح، یک گروه یا یک ملت و گروه هستند و این روند به کل ساختار اداری کشور تسری پیدا می کند.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان همکاری جواد ظریف با دولت چهاردهم، گفت: از حضور آقای ظریف به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد، فارغ از اینکه در این کشور تلاش و کوشش کرده اند نظرات و عقاید او را تشویق می کنیم و کسانی را که دلشان برای این کشور می سوزد، متخصصان و دانشورانی که می دانند و می توانند، تشویق می کنیم و دستشان را می بوسیم که بیایند و کمک کنند. کشور را از این وضعیت خارج کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا