اخبار روز

هادی قوامی: در برنامه پزشکیان دولت کارفرما نیست / رنجبرزاده: پزشکیان او از همه نخبگان برای نجات کشور استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، نمایندگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر از فرصت 150 دقیقه ای خود استفاده کردند و به عنوان مخالف و موافق عمل کردند، اما رئیس جمهور از فرصت دو ساعت و نیم خود استفاده نکرد و حدوداً آنجا را ترک کرد. یک ساعت فرصت

لذا بنا به درخواست دولت به نمایندگان دفاعی این فرصت از رئیس جمهور داده شد. احمد نادری یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی گفت که طبق نامه دولت چند نماینده از فرصت ریاست جمهوری استفاده خواهند کرد.

بر این اساس هادی قوامی نماینده کابینه پیشنهادی وی گفت: رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردمی اعلام کرده اند و اگر بخواهیم به مشارکت مردم توجه کنیم بحث توانمندسازی مردم بسیار مهم است.

وی افزود: توانمندسازی مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور از الزامات اساسی است که در برنامه‌های رئیس‌جمهور به آن اشاره شده است و در برنامه‌های ایشان بر رفع نیازهای اساسی مردم، مقابله با فقر مطلق و «اهتمام به امری» تاکید شده است. ” بر سلامت تاکید می شود که همه اینها با توانمندسازی افراد سازگار است.

اهم اظهارات قوامی به شرح زیر است:

*ساماندهی مردم و اهمیت دادن به آنها از دیگر نکات مهمی است که در برنامه رئیس جمهور به آن اشاره شده است. در برنامه آقای پزشکیان دولت مدیر است نه کارفرما. افراد و شرکت ها نقش اساسی خواهند داشت.

* برای ورود مردم به فعالیت های اقتصادی باید زمینه این کار را فراهم کنیم که در برنامه رئیس جمهور به درستی به آن اشاره شده است. اگر در چهار سال آینده دولت، مجلس و قوه قضائیه به این مهم توجه کنند قطعا رشد اقتصادی حاصل می شود و شاهد کاهش تورم و بیکاری خواهیم بود.

* برای رسیدن به رشد اقتصادی باید جلوی هر تصمیمی که باعث افزایش هزینه های کشور می شود را گرفت. ما همچنین باید از هر چیزی که بهره وری را افزایش می دهد حمایت کنیم. با افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، رشد اقتصادی افزایش می یابد و برای رسیدن به رشد اقتصادی، دولت و مجلس باید در یک مسیر حرکت کنند.

نمایندگان کابینه پیشنهادی: پزشکیان او از همه نخبگان برای نجات کشور استفاده کرد

اکبر رنجبرزاده نماینده کابینه پیشنهادی همچنین گفت: پزشکیان برای نجات کشور از همه نخبگان و سلایق چپ و راست استفاده می کند. این قدرت اوست. ما به این دیدگاه رئیس جمهور احترام می گذاریم. ایران اسلامی باید از همه ظرفیت ها استفاده کند.

وی ادامه داد: 16 میلیون نفر به آقای پزشکیان ابراز اعتماد کردند. امروز همه بسیج همقانی را برای اعتلای ایران اسلامی تشکیل خواهند داد.

اهم اظهارات رنجبرزاده به شرح زیر است:

*آقا پزشکیان وی برنامه کلی خود را به مجلس ارائه کرد.

*دیپلماسی اقتصادی فعال، تقویت نقش ایران در زنجیره ارزش اقتصادی منطقه و مهار تورم در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

* تورم را می توان با از بین بردن عدم تعادل انرژی و خانوار مهار کرد.

27211

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا