اخبار روز سینما

معرفی فیلم نمک. سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم سال

ژانر: اکشن، تعلیق و جاسوسی.

سال انتشار: 2010

کارگردان: فیلیپ نویس

نویسنده: کرت ویمر

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (imdb): 6.5 از 10

خلاصه فیلم

ایولین سالت که برای سیا کار می کند در واقع یکی از اعضای یک گروه تروریستی است. گروهی که از جوانی زیر دستان مردی که افکار افراطی دارد بزرگ می شوند تا به قول خودشان برای نجات دنیا آماده شوند. او ماموریت دارد رئیس جمهور روسیه را هنگام شرکت در مراسمی در آمریکا بکشد تا سران قدرت بمیرند و جهان در آتش جنگ و ویرانی بیفتد…

در مورد فیلم

اولین نکته ای که در مورد فیلم نمک باید بدانید این است که در ابتدای فیلم، فیلمنامه این فیلم برای حضور مردی در نقش اصلی نوشته شده بود و قرار بود «تام کروز» نقش اول را بر عهده بگیرد. کاغذ، اما بعد از سبک و وزنی که ساختند! آنها به این نتیجه رسیدند که بهتر است یک زن در نقش اصلی باشد و به این ترتیب خیلی اتفاقی پای آنجلینا جولی به این پروژه باز شد.

این فیلم نبوغ خاصی برای سرگرم کردن مخاطب دارد. نمی دانم دیدن آنجلینا جولی در حال تیراندازی، پریدن، تعقیب و فرار دوباره با انفجارها چقدر لذت بخش است. آنجلینا جولی در واقع نقش یک جاسوس دو لبه را در این فیلم بازی می کند.

تقریباً مانند فیلم های قبلی اش آقای و خانم اسمیت – لارا کرافت – مهاجم مقبره و تحت تعقیب!

فیلم نمک تقریبا برگرفته از سری 24 فیلم در طوفان صحنه های اکشن غرق شده و فرصت پلک زدن به ما نمی دهد! آنجلینا جولی با بازی در این فیلم و فیلم های قبلی خود ثابت کرده است که یک جیمز باند زن است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا