اخبار روز سینما

معرفی مجموعه سایت گمشده بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: گمشده

ژانر: معمایی، درام، تعلیق.

سازنده:

جفری لیبرر

جی جی آبرامز

دیمون لیندلوف

سال انتشار: 2004-2010

تعداد فصل: 6

تعداد قسمت ها: 121

بازیگران

متیو فاکس

مایکل امرسون

جاش هالووی

نوین اندروز

تری اوکوئین

هنری جان کیوزیک

فرانسوا چاو

ساموئل اندرسون

اسکات کالدول

Adwale Akinoye Agbaje

اوانجلین لیلی

امیلی دی ریون

الیزابت میچل

مگی گریس

جف فاهی

خورخه گارسیا

ربکا میدر

جان تری

سونیا والگر

فونولا فلانگان

مالکوم دیوید کلی

سینتیا واتروس

دانیل دای کیم

یونجین کیم

کن لی

میشل رودریگز

ناستر کربونیل

ویلیام می پاتر

ایان سامرهالدر

زلیخا رابینسون

دومینیک موناگان

هارولد پرینووا

رودریگو سانتورو

هاکیلی سانچز

خلاصه سریال

The Lost داستان افرادی است که از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برند و شروع به تلاش برای فرار از جزیره ای دورافتاده در مناطق استوایی می کنند.

در مورد سریال

هر قسمت 42 دقیقه ای سریال علاوه بر داستان اصلی، با فلش بک هایی از زندگی شخصیت ها همراه است و به تدریج مخاطب را با زندگی شخصیت های اصلی داستان آشنا می کند. شخصیت هایی که تقریباً همه از نژادها، ذهنیت ها و فرهنگ های مختلف هستند. در این مجموعه از هر قاره یک نماینده وجود دارد. نمایندگانی از آسیا، استرالیا، آمریکا، اروپا، آفریقا و حتی قطب شمال وجود دارد!

شاید یکی از دلایلی که باعث شده این سریال مخاطب بی سابقه ای را به خود جذب کند همین باشد. نکته ظریفی که باعث شده تقریبا همه بینندگان به راحتی با شخصیت های داستان همذات پنداری کنند. امروزه کمتر کسی نام سریال Lost را شنیده است. سریالی پر از رمز و راز و احساس که توانسته صحنه هایی را خلق کند که تا به حال با مجرب ترین گروه فیلمبرداری ندیده اید. جلوه های ویژه سریال و فیلمبرداری واقعا جذاب و منحصر به فرد سریال طرفداران زیادی را از سراسر جهان (و همچنین از ایران) به خود جذب کرده است تا جایی که سایت های زیادی برای طرفداران این سایت در ایران و خارج از کشور ایجاد شده است. . این سریال درباره گروهی از بازماندگان انفجار Oceanic Flight 815 بر فراز جزیره ای ناشناخته در اقیانوس آرام است. سبک کلی سریال به صورت پازلی است و با هر پاسخ چندین سوال جدید مطرح می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا