اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا یکشنبه 28 مرداد 143 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از سنت های فرهنگی و ادبی ایرانیان بر اساس اشعار حافظ شیرازی است. مردم اغلب در مناسبت های خاص مانند عید نوروز، مراسم خاص و یا به عنوان نصیحت در تصمیم گیری به دیوان حافظ می روند. تابلوی حافظ علاوه بر جنبه معنوی، عشق و زیبایی شعر در فرهنگ ایرانی را نیز نشان می دهد و همه ساله مورد بازدید افراد زیادی قرار می گیرد. علاقه مندان به ادبیات فارسی به این مطلب مراجعه می کنند.

طالع بینی تولد فروردین

باشد که شاهدان شاد باشند

تا گوشه نشینان بتوانند وارد ایمان شوند

هر جا که شاخ نرگس شکوفا شود

نرگس را دید

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما از وضعیت خود بی اطلاع هستید. شما با استعداد و پرشور هستید، از شما برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و شما عقب مانده اید. سعی کنید عقب نمانید و از توانایی های خود برای رسیدن به جایگاهی که شایسته آن هستید استفاده کنید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

اجازه دهید من به شما مشاوره بدهم، یاد بگیرید و تمرین کنید

پیر طریقتم یادآور این حدیث است

غم دنیا و نصیحت من را فراموش نکن

من این جوک عاشقانه را به یاد دارم

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، به رویاهایی که در ذهن خود دارید فکر کنید. خودتان را در گذشته نگه ندارید و همیشه رویای آینده ای را که در پیش دارید داشته باشید. اساس زندگی شما ریا و نفاق است. زنجیر به پاهایت را باز کن و از نعمت های خدا بهره مند شو زیرا این دنیا دو روز بیشتر نمی ماند. معتدل باشید تا از زندگی لذت ببرید.

طالع بینی تولد خرداد

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

ترجمه:

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که فرصتی فرا رسیده و شانس به شما بازگشته است، از آن به نحو احسن استفاده کنید. به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. آینده خود را واضح تر می بینید و به اذن خداوند به فکر رسیدن به اهداف عالی هستید که با تلاش و کوشش به آن خواهید رسید.

طالع بینی تولد تیر

Has Cihan Nusret Din Hüsrev Kamel

یحیی بن مظفر مالک علم عادل

فلکی یک سر در روش عدل است

خوشحال باشید که ظالم نمی تواند به خانه بازگردد

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، ممکن است به این معنی باشد که با شما ناعادلانه رفتار شده است، اما نگران نباشید. عدل خدا ستمگران را به سزای اعمالشان می‌رساند و کسی که تو را از نیتش باز دارد هرگز به نیت بد خود نمی‌رسد. هر کاری که دلت می خواهد انجام بده و از افکار خرافی که خداوند به تو عنایت می کند و مشکلاتت را حل می کند دوری کن.

طالع بینی تولد مرداد

لعل گفت: لبم هم بی درد است و هم دارو.

گاهی به سراغ درد می روی، گاهی به سراغ درمان

موفق باشید، از چشم بد دور باشید

فکر کنم بمیری

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی تغییرات عظیمی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. به زودی از جایی به جای دیگر نقل مکان خواهید کرد. حرکت سخت است، اما نتیجه آن راحتی شماست. افکار و آرزوها را در ذهن خود عملی کنید، از این به بعد همه چیز خوب خواهد بود. ثروت به دست خواهی آورد، اما کسی را هم از دست خواهی داد، چون به عهد خود وفا نکردی.

طالع بینی تولد شهریور

چرخ چوگان احمقانه زیر زین رام شده است

شاهسوارا، در هنگام وقوع ضربه بزنید

نهر ثروت، آب روان شمشیر توست

کسانی را که بد می کنند بر درخت عدالت بکار

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی عزیز، او آمده است تا این نگرانی را از دل شما دور کند که خبرهای خوبی به شما برسد و زندگی شما رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد. دوران ناراحتی به پایان رسیده است و شما به شرط استفاده از فرصت، شهید مقصود را در آغوش خواهید گرفت. اجازه ندهید تعصبات شما را ناراحت کنند.

طالع بینی تولد مهر

ز اخترم نظری سعد می رود دوش بگیرد

بین ماه و رخ یار روبرو شدم

ضان یار که مرهمی برای درد حافظ یافت

فغان در زمان مروت چقدر ملول بود

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که مقایسه کردن خود با دیگران اشتباه است. از شانس خود شکایت نکنید، زیرا به زودی همه امور شما خوب خواهد شد. مانعی پیش روی شماست که می توانید با تفکر و برنامه ریزی خودتان آن را برطرف کنید. درد شما قابل درمان است، صبور باشید.

طالع بینی تولد آبان

ای دل من علم تو و زندگیت بیهوده!

صد دلیل داشتی ولی کافی نبود

عطر دلم برشته افق را پر کرده بود

این آتش سوزی مسری است

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما ظرفیت و استعداد بالایی دارید. از آن نهایت استفاده را ببرید. لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. فکر نکنید دیگران بهتر از شما هستند. در راه رسیدن به هدفتان از دیگران گله و شکایت نکنید، به اراده و توانایی خود تکیه کنید.

طالع بینی تولد آذر

شهر معروف ماشو در میان کوه است

فرهادم تو نمیخوای من شیرین باشم

بیچاره به من رحم کن و فریاد مرا بشنو

تا فریاد من در آصف به زمین نرسد

ترجمه:

آذر حوت عزیز، نیتی که امروز می کنید تعبیر حافظ است که در همه کارها باید معتدل و با دقت عمل کنید. دوستان خود را فراموش نکنید تا در مواقع نیاز و نیاز به کمک شما بیایند. خود را محتاج نصیحت بزرگان نبینی، تکبر و غرور را کنار بگذار.

فال برای متولدین دی

او گفت: «صبح، مرغ‌های یونجه با گل‌های تازه شکوفا شده

در این باغ خیلی ناز نباش فقط به این دلیل که شکوفه دادی

از سمت راست به من نخند

هیچ عاشقی با معشوق سخنان تند نمی گوید.

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی های عزیز می گوید در زندگی به رفتار دیگران توجه کنید و با دقت عمل کنید. از کلمات غیر ضروری استفاده نکنید و به آنچه می گویید فکر کنید. حقیقت را می توان با آرامش و مهربانی ثابت کرد. راز دلت را به کسی نگو بهتر است تا حدودی آینده نگر باشیم.

طالع بینی تولد بهمن

دوستان وقت آن است که برای شاد بودن تلاش کنید

این وعده مرد دل است، ما را زنده بدار

چیزی به نام کرم وجود ندارد و زمان می گذرد

راه حل فروش فرش است

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که غم و اندوه را از خود دور کنید و به فکر شادی و آرامش در زندگی باشید. اگر باهوش باشید می توانید غم را به شادی تبدیل کنید. اگر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید ناامید نشوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد.

طالع بینی تولد اسفند

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز میگه انتظارت تموم شد و به خبری رسیدی که مدتها منتظرش بودی. خوشحال باشید که زمان اتصال بسیار نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا