اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا 28 یکشنبه مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین علامت ابجد یکی یکی از روش های قدیمی فال و طالع بینی است که بر اساس حروف ابجد و مقادیر عددی آنها کار می کند. در علامت ابجد، حروف الفبا به چهار دسته تقسیم می شوند و هر دسته به عنصری طبیعی مانند آتش و خاک نسبت داده می شود. طالع بینی باد و آب ابجد اغلب برای پاسخ به سوالات خاص و راهنمایی در مورد مسائل مختلف زندگی استفاده می شود.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: AJD

تعبیر: اگر با کسی دشمنی داشته باشید، به زودی این دشمنی از شما برطرف می شود و برای شما موفقیت در زندگی به ارمغان می آورد و خانواده شما را ایجاد می کند. شما یک پیام دریافت می کنید. راز دلت را از روی هیجان به کسی نگو. انرژی خود را برای کسی که ارزشی برای شما قائل نیست هدر ندهید، این فقط باعث ناامیدی شما خواهد شد. برای کاهش اضطراب و افزایش آرامش به موسیقی سرزمین گوش دهید و به آن بپیوندید. صبر کنید تا شخصاً از شما دعوت شود که به جایی بروید.

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: ABB

نظر: فالت خوب است. آینده خوب و شادی در پیش خواهید داشت. وضعیت زندگی شما به زودی بهبود می یابد. حال مسافر شما خوب است و به زودی برمی گردد. برای کسی که غم و اندوهی شبیه غم و اندوه شما را به وجود می آورد احساس درد و دل می کنید. متأسفانه سبک تر نمی شوید، سنگین تر و غمگین تر می شوید. این روزها بهتر است با افرادی معاشرت کنید که انرژی آنها از شما بالاتر است. موفقیت در کسب و کار شما نزدیک است.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: AJA

تعبیر: شخصی دنبال شما می آید که می خواهد مشکلات زیادی را در زندگی برای شما ایجاد کند و در آینده شما را با نابودی و شکست مواجه کند. برای مدتی از اطرافیان خود دوری کنید. اخباری را خواهید شنید که باعث لبخند شما می شود. روی هدف و نیت خود تمرکز کنید و اجازه ندهید چیزی یا کسی حواس شما را پرت کند. این فرصتی برای از دست دادن نیست. برای رهایی از تنهایی ابتدا باید خودتان را بهتر بشناسید. شما باید بدانید که چه می خواهید و چه چیزی نمی خواهید، در غیر این صورت به تنهایی سرگردان خواهید شد.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: ایمان خود را تقویت کنید. مدتی است که در راز و نیاز خدا تنبلی کرده اید، با این کار با مشکلات زیادی مواجه می شوید و مشکلاتتان بیشتر می شود. اگر در زندگی تان شفافیت می خواهید، سعی کنید کار خود را با توکل به خدا انجام دهید. . شما اشتیاق زیادی برای تحقق اهداف خود دارید. حتی اگر نیت خیر و پسندیده باشد، هر کاری مستلزم زمان و دقت است، از طرفی برای موفقیت در این شغل، مقدمات کار لازم است. بهتر است به توصیه های خیرخواهان و اطرافیان خود گوش فرا دهید و بدون اطلاع از عمق آب شیرجه نزنید. سفری سودمند در انتظار ماست.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: bbc

نظر: فال خوب است. روزگار مطابق میل شما پیش می رود، به زودی به اهداف و خواسته های خود می رسید و شادی را در درون خود ایجاد می کنید، اما اطرافیان شما احساس ناخوشایندی نسبت به شما دارند و می خواهند شما را نابود کنند. دانش خود را ارتقا دهید تا شک و تردیدهای خود را برطرف کنید. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و از آن انرژی و آرامش بگیرید. هر کلمه ای را که می گویید تکرار نکنید. بهتر است ابتدا صحت آن را بررسی کنید وگرنه جلوی جمعیت شرمنده می شوید. مژده خواهی داد و مژده دریافت می کنی.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: cdb

نظر: فال خوب است. به زودی فراوانی به زندگی شما سرازیر می شود و موفقیت و سربلندی را در زندگی برای شما به ارمغان می آورد. شما یک فرد موفق در زندگی خود خواهید بود، که بهتر است. برای رسیدن به آرامش بیشتر در زندگی، شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید. شما منتظر یک مهمان مهم هستید. با چهره ای زیبا به او سلام کنید. برای رسیدن به نیت و خواسته خود دهان خود را دور سر خود نچرخانید. راه های ساده تری وجود دارد، فقط کمی باهوش تر باشید. شما باید قبل از دیگران به آنچه می گویید باور داشته باشید. مقاله ای خواهید خواند که ایده جدیدی به شما می دهد.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: AJB

نظر: یک نفر با شما در حال جنگ است و هر چه تلاش کنید نمی توانید این نفرت و تاریکی را از او دور کنید، بهتر است او را به حال خود رها کنید تا متوجه اشتباه خود شود. ازدواج و نامزدی پیش روی شماست و پا به زندگی مشترک خواهید گذاشت. اگر در تلاش برای بهبود وضعیت مالی خود هستید، باید از افراد آگاه و با تجربه کمک بگیرید. شما برای مدت طولانی برای دانش تلاش کرده اید. سعی کنید در صورت اختلاف مالی از مسیر قانونی خارج نشوید. افکار جدید وارد ذهن شما می شود. روزهای خوشی در انتظار شماست. فرد مورد علاقه شما به زودی قدمی به سمت شما برخواهد داشت و بر خلاف انتظارتان از یک کار گروهی جواب خوبی خواهید گرفت.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر: بهتر است سمت راست را بگیرید و از قضاوت های نادرست بپرهیزید، بی عدالتی نسبت به دیگران زندگی شما را در ورطه نابودی فرو می برد. اگر کسی با سخنانش شما را اذیت کرد، آن را به خدا بسپارید که او را پاسخ دهد. سعی می کنید وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید، اما مراقب باشید کار غیرقانونی انجام ندهید. شما فردی کمک کننده و مهربان هستید و همیشه خواهان رفاه دیگران هستید، به همین دلیل است که دیگران به شما و خانواده تان کمک می کنند. در یک جلسه کاری از اینکه دیگران حرف شما را نمی فهمند ناراحت یا عصبانی نشوید، به کسی که گوش می دهد نصیحت کنید، این زمان طلایی است.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ABC

نظر: شما نیت خوبی ندارید و هر چه بیشتر تلاش کنید، در این راه موفقیت کمتری خواهید داشت، پس تسلیم شوید. اگر سخنان نامناسبی در مورد خود شنیده اید، باید نگاهی به اعمال و رفتار خود بیندازید، شاید مقصر شما باشید. از خدا روی گردان، در آینده به تو خواهد رسید. اگر از برنامه هایتان عقب می مانید، به خودتان سخت بگیرید و با تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اهدافتان، تاخیرها را جبران کنید. زیاد دنبال مشاجره نباشید، حتی اگر به نتیجه دلخواه برسید باز هم ناراضی خواهید بود، بخشنده باشید و بگذارید جریان پیدا کند، مشکلی نیست.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: JBD

نظر: نگران نباشید و در مسیری که می خواهید قدم بردارید زیرا موفقیت قطعا از آن شماست و خداوند شما را در این راه همراهی خواهد کرد. اگر درد از دست دادن کسی را تجربه می کنید، بدانید که او به شما باز خواهد گشت، فقط کمی صبور باشید. زندگی شما تغییر خواهد کرد و رویاهای شما یکی یکی محقق خواهند شد. گناهان کسانی را که دو بار دروغ می گویند نبخشید. اشتباه کردن در روند معاملات شما را عصبانی می کند و کنترل خود به نفع شما خواهد بود. حرفی که بر دلت سنگین است نگو، فعلا مراقب باش، بس که غم انگیز است.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: cbc

نظر: بهتر است از کسی پول نخواهید زیرا شما را ناامید می کند و ممکن است شخصیت شما زیر سوال برود، کمی صبر داشته باشید و وضعیت مالیات به زودی تغییر می کند. اگر به تازگی مسیری را شروع کرده اید و کار جدیدی را شروع کرده اید، مطمئن باشید که در آن موفق خواهید بود، فقط باید تلاش بیشتری کنید. شما یک روح حساس و پر هستید مهر و عشق داری وام یا سود خوبی می گیری. در مورد موضوعی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است بیشتر از این خود را ناراحت نکنید. کسی که پشت سر شما در مورد شما بد صحبت می کند تاوان این رفتار را خواهد پرداخت. هر اشتباهی که انجام دهید به نفع شما خواهد بود، مراقب باشید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: DAB

نظر: متأسفانه اعتماد خود را به خدا از دست داده اید و ناامید شده اید، اما مطمئن باشید که این روند فقط زندگی شما را در مسیر اشتباه قرار می دهد. اگر می خواهید بچه دار شوید یا قصد ازدواج با معشوق خود را دارید، مطمئن باشید تا 6 روز آینده همه چیز آماده است. کسی که شما را در یک جلسه ملاقات می کند و وابستگی شدیدی به شما دارد، دوست خوبی برای شما خواهد بود. بی تحرکی این روزها نتیجه ناامیدی و درماندگی شماست، ناامیدی را از خود دور کنید و بپذیرید که برای زنده ماندن و سلامتی باید تلاش کنید. غم و اندوه یک نفر شما را عمیقاً آزار می دهد، در کنار او باشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا