اخبار روز

دفاع کامل از حضور یک زن در کابینه پیشنهادی: او برخلاف بسیاری از مردان سیاسی سوار آسانسور نشده است/ دلال سیاسی و زمین خوار پشت سر او نیست.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سارا فلاحی موافق کابینه پیشنهادی برخلاف سایر موافقان و مخالفان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی پس از ایستادن پشت تریبون بدون خواندن و نوشتن متن، گفت: در دفاع از خود نطق کرد. از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور و انتقاد از رئیس جمهور.

وی که در طول سخنرانی خود چندین بار از زبان بدن خود استفاده کرد، گفت: ایران با شور زندگی در مرگ متحد شده است، ایران یک تن است و اقوام و مذاهب مختلف جزئی از این پیکر واحد هستند. کرد و به عنوان یک مسلمان مفتخرم که خون پاک اقوام و مذاهب مختلف بر خاک ایران آمیخته و درخت تنومند ایران زمین را پرورانده است.

وی افزود: اگر منصف باشیم باید بگوییم نقاط قوت پزشکیان بر نقاط ضعف خود غلبه می کند. ما از افراط گرایی و کاتارسیس خسته شده ایم. اجازه دهیم کابینه در آرامش تشکیل شود.

اظهارات کلیدی فلاحی در دفاع از کابینه پیشنهادی به شرح زیر است:

*پزشکیان او دست یاری خود را برای خدمت در حکومت وحدت ملی دراز کرده است. امروز جامعه ما خسته است و نباید آن را زیاد خسته کنیم.

* تندروها نیز مجاز به حضور در کابینه نیستند پزشکیان چهره های نسبتا جدیدی استفاده شد و چرخش نخبگان معرفی شد.

* حضور وزیر یکی یکی دیگر از نقاط قوت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم این است که بر خلاف بسیاری از مردان دیگر، او در صدر سیاست آسانسور قرار نگرفت. هیچ دلال سیاسی، زمین خوار و املاک فاسدی پشت سر او نیست، اما پدر شهیدش پشت سر اوست.

این پیام در حال تکمیل شدن است…

27211

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا