اخبار روز سینما

سریال Dark Matter برای فصل دوم تمدید شد

با توجه به محبوبیت و استقبال گسترده‌ای که از فصل اول سریال Dark Matter به عمل آمد، اپل تی‌وی پلاس به طور رسمی اعلام کرد که این سریال علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز برای فصل دوم تمدید شده است.

خبر تمدید این سریال تنها یک ماه پس از پخش آخرین قسمت از فصل اول در 26 ژوئن 2024 (5 مرداد 1403) منتشر شد. سریال ماده تاریک بر اساس رمانی به همین نام نوشته «بلیک کراوچ» ساخته شده و بازیگرانی همچون «جوئل ادگرتون»، «جنیفر کانلی»، «آلیس براگا»، «جیمی سیمپسون»، «دایو اوکنییی» و «اوکس فگلی» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Dark Matter برای فصل دوم تمدید شد

«بلیک کراوچ»، خالق، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده این سریال، در پیامی از هواداران فصل اول، اعم از کسانی که رمان را خوانده بودند یا بینندگان جدید، تشکر کرد و گفت:

در فرآیند نوشتن و فیلم‌برداری فصل اول، متوجه شدیم که داستان بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد و ما تنها سطحی از این شخصیت‌ها را که برای بقا و پیدا کردن راه خود در میان واقعیت‌های پیچیده به چالش کشیده‌اند، کات کرده‌ایم. در فصل دوم، داستان این شخصیت‌ها و مبارزاتشان برای بقا و بازگشت به خانه‌ای که به آن تعلق دارند، ادامه خواهد یافت.

همچنین «مت تولماچ»، تهیه‌کننده اجرایی این سریال، با ابراز افتخار از تحقق این پروژه بزرگ، افزود: ”

ساخت ماده تاریک رویایی دیرینه بود و افتخار می‌کنم که بینندگان با دیدگاه «بلیک کراوچ» ارتباط برقرار کرده‌اند. دیدن اینکه داستان خانواده دسنز با بینندگان ارتباط برقرار کرده، بسیار خوشحال‌کننده است و بی‌صبرانه منتظر ادامه داستان در فصل دوم هستیم.

سریال Dark Matter

داستان این سریال حول محور «جیسون دسن» (با بازی جوئل ادگرتون)، یک فیزیکدان، استاد دانشگاه و مرد خانواده می‌چرخد که در یکی از شب‌ها، هنگام بازگشت به خانه در خیابان‌های شیکاگو، به نسخه‌ای جایگزین از زندگی خود ربوده می‌شود. او در این دنیای موازی و واقعیت‌های پیچیده و پرخطر، برای بازگشت به زندگی اصلی خود و نجات خانواده‌اش تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ماده تاریک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا