اخبار روز سینما

فال روزانه / فال نبوی فردا یکشنبه 28 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین سرنوشت انبیا از طریق پیامبران الهی به گوش مردم می رسد. فال انبیا راهنما و راهنما به سوی خدا و اخلاق الهی معرفی می شود.

طالع بینی تولد فروردین

متن فال:

نوح (ع)

ممکن است امروز با چالش های جدیدی روبرو شوید، اما نگران نباشید. این چالش ها به زودی حل خواهند شد و شما با تجربه و دانش بیشتر بر آنها غلبه خواهید کرد. در روابط خانوادگی از حمایت و محبت بیشتری از جانب عزیزان خود دریافت خواهید کرد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

متن فال:

حضرت داوود

ای صاحب فال! مژده برای شما، شما از سه قوم محافظت خواهید کرد و آنها تحت فرمان شما خواهند بود. این چند روز در غم و اندوه بودی، صبر کن و خودت را کنترل کن و رازت را به کسی نگو. تو امسال زجر کشیدی و خدا به تو عنایت کرد و از دنیا رفتی. بعد از سه روز خوشحال می شوی، اگر نبودی به او خبر می دهند و به اذن خدا هر طور که می خواهی پیش می رود. در نماز کوشا باشید، از افراد بد و گناهکار دوری کنید.

طالع بینی تولد خرداد

متن فال:

حضرت ذوالقرنین

شما فردی مصمم و مصمم هستید. اگر از این توانایی استفاده کنید، خواهید دید که سفرهای طولانی در زندگی خود خواهید داشت. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید، کارهای سخت برای شما آسان می شود، کاری که قصد انجام آن را دارید در صورت مناسب بودن انجام می شود.

طالع بینی تولد تیر

متن فال:

حضرت لوط

در زندگی با مشکلاتی روبه رو خواهید شد و با افراد بد اخلاق و بد برخورد خواهید کرد و امیدواریم اسیر رفتار بد دیگران نشوید. یک سفر یا مهاجرت با توجه به علامت زودیاک شما وجود دارد.

طالع بینی تولد مرداد

متن فال:

حضرت ابراهیم (ع)

امروز باید به فکر بهبود روابط اجتماعی خود باشید. ممکن است دعوت نامه ای برای یک مهمانی یا رویداد اجتماعی دریافت کنید که شرکت در آن برای شما بسیار مفید خواهد بود. همچنین فرصت های جدیدی برای گسترش شبکه دوستان و آشنایان خود دارید.

طالع بینی تولد مهر

متن فال:

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی، و غمگین باش که همه آرزوهایت برآورده می شود. شما قبل از این غم زیادی را تجربه کرده اید و ستاره شما نزدیک است بدرخشد و کارت شما به پایان برسد. خدا بهت اجر بده و کارتت زود بالا بره و دلت مشغول بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، اگر می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. انشاالله

طالع بینی تولد آبان

متن فال:

حضرت خضر

ای صاحب فال! مژده برای شما، ایالت به روی شما باز است و از این به بعد خوشحال و شاد خواهید بود، کارت شما باز می شود و سفری در پیش دارید که به راحتی به آنجا خواهید رسید و آنها شما را خواهند دید و وجود خواهد داشت. عشق می بینی، اما راز دلت را به کسی نگو، با کسی دشمنی نکن، سه شنبه و پنجشنبه روزهای مقدسی است و دلت به این کوک است. به زودی در دسترس خواهد بود و آنچه شما نیاز دارید به زودی برآورده خواهد شد. برای چشم آسیب دیده دعا کنید تا انشاالله در سلامت باشید. زیاد صدقه بدهید تا روزی شما زیاد شود.

طالع بینی تولد آذر

متن فال:

اسحاق پیامبر

ای صاحب فال! خیلی خوب است اگر قصد وصلت داشته باشی و به چیز خوبی امیدوار باشی، اما کارت خوب می شود، اگر چیزی را از دست دادی دوباره به دست می آوری، و اگر اراده کنی، به سفری برو که چیز خوبی دارد. برای تو مایه خیر و برکت است و اگر می ترسی در امان باش و اگر بدهی داری و به پول امید داری با همه مهربان باش و با همه مهربان باش. خداروشکر زندگیت روشنه حسادت و دسیسه بر شما چیره نخواهد شد، بگذارید آرزوی قلبی شما محقق شود. انشاالله

طالع بینی تولد دی

متن فال:

حضرت اسماعیل

ای صاحب فال! اجازه ندهید چیزی به شما آسیب برساند، باید صادق و صادق باشید. ای عزیر صبح و شام خدا را عبادت و اطاعت کن، مردم را با خود شاد کن، اکنون دردی شفابخش داشتی و بر کمر و پاها و پهلوهایت اثری است که آن هم نشانه بخت و اقبال است. مرد کوتاه قد تو را سود کند، زنی هست که شبانه روز تو را دعا می کند، خداوند تو را با دعای خود حفظ می کند و به برکت دعای آن زن عمرت طولانی می شود و به آرزوی قلبی می رسی. انشاالله

طالع بینی تولد بهمن

متن فال:

حضرت هارون

ای صاحب فال! برای شما مژده است که به حالت رسیده اید و خورشید به زودیاک رسیده است. اما کسانی هم هستند که به شما حسادت می کنند یکی او شما را دوست دارد و نصیحت می کند، بشنوید که سعادتمند است و کاری پیدا می کنید که در آن راحت باشید و اگر ندارید به زودی به شما می رسد و صدقه می دهد تا راحت باشید و زیبا به نظر برسید. امروز روی سینه یا شکم شما ردی وجود دارد که نشانه خوش شانسی است، اما رویایی که در دلتان دیده اید گذشته است و همچنان به خواب دیدن و فراموشی ادامه می دهید. قلب خود را برای رسیدن به هدف خود تقویت کنید. انشاالله

طالع بینی تولد اسفند

متن فال:

حضرت لقمان

شما فردی متواضع، عاقل و صادق به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست دادی دوباره به دست می آوری. اگر قصد ازدواج دارید، این کار را انجام دهید، اما اول از درک، خرد و عقل او مطمئن شوید. برای سالم بودن، اگر کسی با شما بدی کرد، او را ببخشید. به این ترتیب به عزت می رسید و اگر با توکل بر خدا به اهداف و مقاصد عالی خود دست یابید نامی زیبا خواهید داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا