سبک زندگی

پروژه مخفی سیا برای ساخت لیزری که توسط مغز انسان کنترل می شود و از بافت فضا-زمان عبور می کند

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ و به گزارش گجت نیوز، در سال 1983 سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از سرهنگ وین مک دانل درخواست کرد تا گزارشی در مورد راه های ساخت لیزری با قابلیت نفوذ به لیزر با کنترل مغز انسان ارائه کند. بافت فضا-زمان برای دادن. در آن زمان، این به عنوان مفهوم فرآیند متقاطع شناخته می شد. فرآیندی که به فرد امکان می دهد با سفر در زمان با موجودات دیگر، در مورد کیهان بیاموزد و ابعاد دیگر را ببیند.

لیزر کنترل شده توسط مغز انسان می تواند به ابعاد دیگری نیز وارد شود

McDonnell در نهایت یک گزارش 28 صفحه ای در مورد این موضوع تهیه کرد که پایه های علمی فرآیند بندر را توضیح داد و حتی شامل آموزش های فنی و توضیحات گام به گام بود. گزارشی که جزئیات آن در سال 2003 منتشر شد. انتشار این گزارش موجی از تعجب و سردرگمی را در بین مردم ایجاد کرد.

همانطور که اکثر مردم نمی دانند که سیا قبلاً از فالگیرها به عنوان ابزار جاسوسی استفاده می کرد یا اینکه وزارت دفاع ایالات متحده با وجود تماس های دیوانه وار شاهدان بشقاب پرنده و بیگانگان، اطلاعات زیادی در این زمینه جمع آوری کرد. با این حال، صفحه 25 سند رسمی سیا در مورد ایجاد لیزرهای کنترل شده توسط مغز انسان وجود دارد. نبود. به منظور افشای ماهیت اصلی گزارش، محتوای این صفحه در نهایت در سال 2021 منتشر شد.

فرآیند متقاطع مفهومی بود که اولین بار توسط یک تهیه کننده رادیویی به نام رابرت مونرو معرفی شد. در دهه 1970، او تأثیر برخی از الگوهای صوتی را بر آگاهی انسان بررسی کرد. مونرو ادعا کرد که آزمایش‌های او باعث شد که فرد با همگام‌سازی نیمکره‌های مغز، تجربه‌ای خارج از بدن داشته باشد. روش نسبتا ساده بود.

وقتی فردی ضربان های دو گوش (شرایطی که در آن صداهای مختلفی به هر گوش پخش می شود) می شنود، تضاد بین این دو صدا مغز را گیج می کند. در این حالت مغز از حالت طبیعی خود خارج می شود و به یک الگوی ثابت بین نیمکره چپ و راست دست می یابد. به عبارت دیگر، موسیقی باعث می شود که دو نیمکره مغز مانند لیزر به یک منبع انرژی یکپارچه و قدرتمند تبدیل شوند. این ایده ساده توجه سیا را برای توسعه لیزر کنترل شده با مغز جلب کرد.

ادغام انرژی بدن انسان با انرژی سیاره

گزارش سیا در مورد ساخت یک لیزر کنترل شده با مغز عمدتاً بر اساس تحقیقات دو نفر بود. یکی یکی از آنها رابرت مونرو بود و دیگری دانشمندی اسرائیلی-آمریکایی به نام ایتزاک بنتوف. بنتوف به خاطر طراحی کاتتر قلبی با کنترل از راه دور و کتاب‌هایش در مورد ذهن آگاهی شهرت داشت.

مک دانل در گزارش خود از روش‌های مختلفی برای تغییر آگاهی انسان از جمله بیوفیدبک، مدیتیشن متعالی، هیپنوتیزم و یک الگوی خاص یوگا به نام کندالینی استفاده کرد تا نحوه عملکرد فرآیند انتقال را توضیح دهد. گفته می شد همه این روش ها در فعال سازی انرژی معنوی فرد موثر است. علاوه بر این، مک دانل در گزارش خود در مورد ایجاد لیزری که توسط مغز انسان کنترل می شود، از کلمات فیزیک استفاده کرد تا سیا در احساس ارتباط با جادوگری غرق نشود.

برای مثال، یک افسر آمریکایی از مکانیک کوانتومی برای توضیح ماهیت و عملکرد آگاهی انسان استفاده کرد. او همچنین ماهیت فضا-زمان را با قوانین فیزیک توضیح داد و اینکه چگونه انسان ها می توانند با قدرت ذهن خود از آن عبور کنند. بر اساس گزارش منتشر شده، کل سیستم بدن انسان مانند یک سیستم لرزه ای تنظیم شده عمل می کند و انرژی در محدوده 6.8 تا 7.5 هرتز را به یونوسفر زمین می فرستد. جایی که انرژی در محدوده 7 تا 7.5 هرتز بازتولید می شود.

برخی از دانشمندان این پدیده را ضربان قلب زمین می نامند. به نظر می رسد انرژی تولید شده توسط مغز با صداهای موجود در یونوسفر زمین ارتباط برقرار می کند و می تواند در یک هفتم ثانیه به دور سیاره سفر کند. شاید تطبیق موضوعات بیان شده در این بخش از گزارش در اخبار علمی دشوار باشد. اما پس از این اپیزود، داستان عجیب تر می شود.

تبدیل آگاهی انسان به تصویر هولوگرافیک

مک دانل در حالی که تلاش می کند توضیح دهد که چگونه لیزری که توسط مغز انسان کنترل می شود می تواند ساخته شود، قوانین فیزیک را با مفاهیمی ترکیب می کند که پایه علمی ندارند و فقط می توانند برای توده ها جذاب باشند. به عنوان مثال، در بخشی از گزارش نوشته شده است که انرژی در بی نهایت، هوشیاری و ظرفیت آگاهی را حفظ می کند. به این ترتیب او می تواند هولوگرام های ایجاد شده توسط انرژی ها در ابعاد دیگر را به طور کامل دریافت و درک کند.

بسیاری از نظریه فرآیند دروازه مبتنی بر مفهومی به نام «وجود مطلق» است. این یک منبع انرژی است که در تمام ابعاد جهان وجود دارد و محدودیتی ندارد. این منبع انرژی محدود به مکان و حرکت خاصی نیست و بنابراین خارج از زمینه فضا-زمان است. فرآیند دروازه تلاش می کند تا افراد را از فضا-زمان خارج کند و از طریق طول موج های خاصی از آگاهی با موجود مطلق ارتباط برقرار کند.

دنیایی که در آن این اتفاق می افتد شبیه یک تخم غول پیکر کیهانی است. در مرکز هسته تخمک یک سفیدچاله وجود دارد که وجود مطلق از طریق آن ماده را به بیرون می فرستد. سپس ماده از میان پوسته حرکت می کند و از سیاهچاله پشت هسته خارج می شود. مک دانل در گزارش خود مفهوم زمان را نیز توضیح می دهد تا امکان ساخت لیزری که توسط مغز انسان کنترل می شود را توضیح دهد.

به نظر می رسد که زمان همزمان با حرکت «واقعیت» در قسمت های مختلف پوسته، به عنوان مقیاسی که ارتعاش این حرکت تکاملی را می سنجد، آغاز می شود. این فرآیند یک الگوی خاص ایجاد می کند و یک هولوگرام کروی ایجاد می کند. از آنجا که هولوگرام جهانی به طور همزمان توسط ماده در بخش‌های مختلف زمان ایجاد می‌شود، می‌تواند سیر تکاملی گذشته، حال و آینده جهان را (از دیدگاه یک ناظر خاص در یک نقطه خاص از زمان) نشان دهد.

به نظر می رسد که مفهوم هولوگرام جهانی تا حدودی مبتنی بر باورهای نظریه ریسمان در مورد جهان هولوگرافیک است. طرفداران نظریه ریسمان معتقدند که اجسام با سقوط در سیاهچاله برای همیشه گم می شوند، اما اطلاعات مربوط به آنها در افق رویداد به صورت دو بعدی حفظ می شود. هنگامی که این اطلاعات بر روی یک سطح نمایش داده می شود، جسم را می توان در سه بعدی به عنوان یک هولوگرام نمایش داد.

به همین ترتیب، آنچه در ماده در یک طرف جهان تخم‌مرغ اتفاق می‌افتد، به‌عنوان یک تصویر هولوگرافیک در طرف دیگر ظاهر می‌شود. بر اساس گزارش مک دانل، مغز انسان نیز می تواند مانند یک لیزر عمل کند و خود را به عنوان یک هولوگرام سه بعدی نشان دهد. تعامل بین هولوگرام مغز انسان و هولوگرام های دیگر در ابعاد دیگر جهان به ما این امکان را می دهد که با اطلاعات دریافتی از وجود مطلق به جهان بنگریم.

به عبارت ساده تر، با فراتر رفتن از ابعاد کنونی جهان، می توانیم خود را بهتر درک کنیم. مک دانل در گزارش عجیب خود توضیح می دهد که بخش قابل توجهی از آگاهی انسان را می توان با انرژی برای حرکت آزاد در جهان آماده کرد. به این ترتیب فرد می تواند اطلاعات گوناگونی را به دست آورد یا از بستر فضا-زمان گذشته به بعد دیگری حرکت کند. به عقیده مک دانل، آگاهی انسان زمانی می تواند به وجود مطلق بازگردد که به مرحله خودشناسی برسد.

اما بیرون آمدن از بدن و برقراری ارتباط با سایر ابعاد و موجودات نیاز به تمرین زیادی دارد و تنها درصد بسیار کمی از افراد می توانند به آن دست یابند. در حالی که در بخش‌های دیگر گزارش به امکان ساخت لیزر با کنترل مغز انسان اشاره می‌شود، به باورهای مذهبی مسیحیان اشاره می‌شود و مک‌دانل سعی می‌کند آن‌ها را با مفاهیم علمی توضیح دهد.

پایان تلاش برای ساخت لیزر کنترل شده با مغز

در نهایت او نتیجه می گیرد که مانند مفاهیم علمی جذاب غیر قابل اثبات مانند ماده تاریک و جهان چندگانه، لیزری که توسط مغز انسان کنترل می شود و به ابعاد دیگر جهان می رود و با وجود مطلق ملاقات می کند، قابل اثبات نیست. یا بنابراین نمی توان به راحتی روش خاصی برای ارتباط بین دنیای مادی و بعد دیگری از آگاهی ابداع کرد.

گزارش مک دانل باعث شد سازمان سیا ایده عبور از بافت فضا-زمان و ساخت لیزری با کنترل مغز انسان را کنار بگذارد. پیش از این گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سیا در سال های اخیر از افراد دارای توانایی های ویژه برای جاسوسی و کشف اسناد طبقه بندی شده استفاده کرده است. این گزارش ها نشان می دهد که برخلاف دیدگاه علمی و منطقی کنونی، سیا از تلاش برای کسب اطلاعات و دستیابی به برتری علمی دست برنداشته است.

توانایی اقتصادی بالا همچنین به این سازمان اجازه می دهد تا حتی عجیب ترین و شگفت انگیزترین ایده ها را بررسی کند.

22272227

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا