اخبار روز سینما

تریلر سریال American Sports Story: Aaron Hernandez منتشر شد

تریلر سریال American Sports Story: Aaron Hernandez منتشر شد. این سریال به داستان «آیرون هرناندز» بازیکن سابق NFL و محکومیت او به جرم قتل می‌پردازد.

تریلر سریال American Sports Story از شبکه «FX» منتشر شده است. این سریال جنایی ده قسمتی که از 17 سپتامبر 2023 (27 شهریور 1402) در حال پخش بوده، داستان واقعی «آیرون هرناندز»، بازیکن فوتبال آمریکایی و جنایات هولناکی که مرتکب شده را روایت می‌کند. از محکومیت به قتل تا مرگ مشکوکش در زندان، این سریال به عمق تاریکی می‌رود و به بررسی زندگی پرفراز و نشیب این ستاره سقوط کرده می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال American Sports Story: Aaron Hernandez

«جاش آندرس ریورا» بازیگر فیلم‌های The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes و West Side Story، نقش «هرناندز» را بازی می‌کند. «هرناندز» در سال 2010 به عنوان تایت اند به تیم نیو انگلند پتریوتس پیوست و سه فصل برای این تیم بازی کرد. پیش از پیوستن به پتریوتس، او در دانشگاه فلوریدا فوتبال بازی می‌کرد.

«پاتریک شوارتزنگر» نقش تیم تبو، هم‌تیمی «هرناندز» در تیم فلوریدا گیترز و یک کوارتربک در حال رشد در NFL را ایفا می‌کند. در فصل تعطیلات 2013، «هرناندز» به اتهام قتل «اودین لوید» دستگیر و محکوم شد و پس از محکومیت، در سال 2017 (1396) در زندان خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال American Sports Story: Aaron Hernandez چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا