اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا شنبه 27 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های معروف پیش بینی و تفسیر آینده در فرهنگ ایرانی بر اساس اشعار حافظ است. مردم اغلب شعری تصادفی از دیوان حافظ را با تمرکز بر یک سوال یا موضوع خاص انتخاب می کنند و از فال حافظ به عنوان راهنمای آینده خود استفاده می کنند. این فال بر اساس اعتقاد به دعا و ارتباط با عالم برتر و همچنین تأثیر کلام و انرژی اشعار حافظ بر دنیای درون فرد است.

طالع بینی تولد فروردین

وقتی فکر تو بگذرد در چشمان تو خواهد بود

قلب باید چشم را در حفره چشم دنبال کند.

تا سپیده دم غرق بوی مژده شوید

چراغی روشن در مسیر باد قرار دادم

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما آرزوها و اهداف بزرگی دارید و برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. شما می دانید که بهتر از هر کس دیگری می توانید از عهده این مسائل برآیید، اما گاهی اوقات عجولانه عمل می کنید. صبور باشید و همه مشکلات حل خواهد شد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

تخم مرغ وفاداری و مهر در این کشتارگاه قدیمی

بگذارید مشخص شود که فصل برداشت است

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که اگر به دنبال رفاه و خوشبختی هستید، هرگز از فکر به حال دیگران غافل نشوید و به یاد داشته باشید که از دوستان و همراهان خود غافل نشوید. بدانید که عشق و وفاداری واقعی برای همیشه پنهان نخواهد ماند و سرانجام روزی صداقت برای همه آشکار خواهد شد.

طالع بینی تولد خرداد

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که نباید عجله کرد و اصرار کرد. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

طالع بینی تولد تیر

ای فوروه ماه حسن به خاطر تو

آب خوب از چاه زنخدان شما

عزم من برای دیدار با تو محقق شد

چه دستوری برای بازگشت یا رفتن دارید؟

ترجمه

فال حافظ امروز می گوید عاشقی که عاشق پیوند است تمام وجودش را وقف راهی می کند که آغاز کرده است، اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبای خود نیازمند صفا، زیبایی درون و اندکی تلاش شایسته است. عشق از کسی که دوستش داری

طالع بینی تولد مرداد

شهر ظرافت و زیبایی از هر نظر

دوستان دعا عشق است، چه کار می کنید؟

می ضعیف است دریب، عجله کن که خوشحالی

یک سال دیگر امید بهار جدیدی را به همراه دارد

ترجمه

تعبیر فال حافظ شما به شما می گوید که درهای زیادی به روی شما گشوده شده و مسیرهای مناسبی پیش روی شما قرار گرفته است. از فرصت های فعلی استفاده کنید و فرصت های بهتر را در آینده از دست ندهید. اکنون زمان باز کردن گره quests بسته است. هرچند کار سخت و طاقت فرسایی است اما نتیجه شیرین و سودمندی به همراه خواهد داشت، پس هر چه زودتر اقدام کنید تا این فرصت دیگر تکرار نشود.

طالع بینی تولد شهریور

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما جایی برای رفتن ندارید. احساس می کنید همه درها به روی شما بسته است و جهان از هر طرف خشم شما را نشان می دهد. به جای کمک به دیگران، شما را عصبانی می کنند و مدام از شما انتقاد می کنند. پس اسرار درونی خود را فاش نکنید. امیدوار باش

طالع بینی تولد مهر

ای عزیز دل از آن چاه بیرون می آیی

هرجا بری زود پشیمون میشی

در شب تاریک هجر به دهان من آمدی

وقت آن است که مثل مه بدرخشیم

ترجمه

فال امروز حافظ این تعبیر را دارد که عجولانه تصمیم نگیرید زیرا بی فکری باعث پشیمانی و پشیمانی می شود. به ظواهر توجه کنید و قبل از عمل به سخنان دیگران از عقل سلیم خود استفاده کنید. غم و اندوه را از دل خود دور کنید و امیدوار باشید که با اعمال عاقلانه و دوراندیشانه بتوانید به خواسته قلبی خود برسید.

طالع بینی تولد آبان

از صمیم قلب برای یکی از دوستانم نوشتم

آنی رایت دهرا من حجرک القیامه

صدها نشانه از رفتن او را دیدم

هیچ اشکی در چشمان من نیست، این نشانه ماست

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که مدتی است دلتان برای کسی تنگ شده و به دنبال او بوده اید اما مشکلاتی در راه است. شما غمگین و بی قرار هستید. صبور باشید و به تلاش ادامه دهید. اگر به نحوی به نتیجه ای که می خواهید نرسیدید، راه های دیگر را امتحان کنید و هرگز ناامید نشوید. شاید لازم باشد با بزرگان، افراد عاقل فکر کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

طالع بینی تولد آذر

من جدایی را می سوزانم، از ظلم روی گردان

زیارت تو برای ما مصیبت بود، پروردگارا، آن بلا را برگردان.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

ترجمه

در تعبیر فال حافظ آمده است که از حوادث و اتفاقات بد به خدا پناه ببرید زیرا او بهترین پناهگاه است و شما را از ضرر و زیان حفظ می کند. مدت ها بود که منتظر یک تغییر مثبت در زندگی خود بودید، بدانید که تغییر زندگی و ایجاد این تغییر نیازمند تلاش بسیار شماست. اگر مدتی است که غم فراق شما را آزار می دهد، مژده باد که بالاخره هجرت تمام شد و به هدفت می رسید.

فال برای متولدین دی

همونی که راهم رو زیر پا میذاره

ابله را می بوسم و عذرخواهی می کنم

من کسی نیستم که مثل تو مرا صدا بزند

من خدمتگزار وفادار دولت هستم

ترجمه

طالع بینی امروز حافظ می گوید شما فردی فداکار هستید و اگرچه خوبی ها با بدی ها متقابل می شود اما در زندگی بسیار فداکار هستید اما به راهی که می روید ایمان دارید. گاهی اوقات نگران آینده هستیم. شما نیازی به نگرانی ندارید زیرا خداوند در هر شرایطی به شما کمک خواهد کرد.

طالع بینی تولد بهمن

Has Cihan Nusret Din Hüsrev Kamel

یحیی بن مظفر مالک علم عادل

فلکی یک سر در روش عدل است

خوشحال باشید که ظالم نمی تواند به خانه بازگردد

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که با شما ناعادلانه رفتار می شود اما نگران نباشید. عدل خدا ستمگران را به سزای اعمالشان می‌رساند و کسی که تو را از نیتش باز دارد هرگز به نیت بد خود نمی‌رسد. هر کاری که دلت می خواهد انجام بده و از افکار خرافی که خداوند به تو عنایت می کند و مشکلاتت را حل می کند دوری کن.

طالع بینی تولد اسفند

شما از ذهن خود خسته خواهید شد

سر کار نروید و در نهایت احساس شرمندگی کنید

خدایا کاروان تعقیبش را حفظ کن

بگذار در عیش و نوش بنشیند و نزد اعلیحضرت برود

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید از جهل و سختی رهایی خواهی یافت. شما راه خود را پیدا خواهید کرد، اما کمی مشکل خواهید داشت، سرزنش خواهید شد. اگر سخت کار نکند هیچ کس نمی تواند آن را آسان کند. هیچ کس از آینده شما خبر ندارد، اما شما آینده ای روشن دارید و به تمام نیت های قلبی خود پی خواهید برد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا