اخبار روز

برخی از افراد کابینه را نباید در موقعیت حساسی قرار داد حتی اگر توبه کرده باشند

حسینی حمدانی، نماینده، ولی قانونی در استان البرز و امام جمعه کرج: برخی از اعضای هیئت دولت در امور مهمی که منافع ملی را تهدید می کرد نقش آفرینی و کمک کردند مگر اینکه در شرایط حساسی قرار بگیرند. دیگر جایی برای عملی بودن وجود ندارد.

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران به دست رژیم صهیونیستی، افزود: اگر پاسخ این شرارت را ندهیم. دشمن» یعنی ما تسلیم شدیم و ذلت را پذیرفتیم و در واقع دور غیر تاکتیکی داشتیم. پس این مهم اتفاق می افتد و ما پاسخی برای جنایات و ترورهای دشمنان خواهیم داشت.

امام جمعه کرج با بیان اینکه عده ای از نیروهای پیاده دشمن در صدد ایجاد رعب و وحشت در کشور هستند، ادامه داد: این افراد تلاش می کنند که مردم و مسئولان از خواسته های برحق خود دست بکشند در حالی که خود رژیم غاصب به ترس از رویارویی با خواسته های ایران اعتراف می کند. ارتجاع در حال اسلامی شدن است و نخست وزیر سابق رژیم غاصب از فروپاشی اقتصادی این رژیم می گوید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز مردم به این باور رسیده اند که اعتماد به آمریکا به معنای پذیرش نامردی و غارت کشور است. بنابراین جنایات آمریکا علیه مردم ایران نباید فراموش شود.

آیت الله حسینی حمدانی افزود: وقتی روی مدرسه ای که مکان امنی اعلام شده بمب های هدفمند می اندازند و مظلوم را می سوزانند یا حماس را تروریست اعلام می کنند، اینها نشانه شرارت آمریکا و صهیونیست های جنایتکار است.

وی گفت: متأسفانه برخی ترسوها در کشور و برخی کشورهای دیگر توجیه و تأکید می کنند که نباید به دنبال پاسخگویی برای استکبار جهانی و آدم کشی باشیم زیرا هزینه بر است.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود که با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس همراه بود، گفت: آمریکا و اسرائیل خبیث در دام جنگ روانی ایران گرفتار شده اند. امروز تار عنکبوت اسرائیل غاصب نابود خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که خانه های عنکبوت رژیم غاصب تخریب نشود، لعنت آمریکا و اسرائیل از این مصلی امام خمینی (ره) کرج شنیده می شود.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: همان افرادی که ترس را در کشور دامن می زنند در سایر موارد نیز خود را نشان داده اند مانند سکوت در مسابقات قهرمانی ورزشکاران ایران.

وی افزود: بازی های المپیک افتخاری برای ایران شد و می گوییم خدا رحمت کند ورزشکاران را چرا که با کسب 12 مدال المپیک و 6 رتبه پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآوردند.

حسینی همدانی گفت: مزدوران داخلی که در این دستاوردها سکوت اختیار می کنند بدانند که ایران اسلامی بسیاری از این افتخارات را داشته و خواهد داشت.

وی یادآور شد: دشمنان با ملی شدن صنعت ایران مخالفت کردند و کودتا کردند. ملی شدن صنعت نفت وحدت ملت را از بین برد و مردم را به آمریکا اعتماد کرد.

سختی های آزادگان در دوران اسارت آشکار است

نماینده مردم جمعه فقیه و امام جمعه کرج در استان البرز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی گفت: سختی ها و سرگردانی آزادگان درس عبرتی برای همه به ویژه نسل جوان است. “

آیت الله حسینی حمدانی افزود: جوانان باید با این عزیزان ارتباط برقرار کنند و حماسه هایی که از طریق آزادگان بیان می شود ماندگار بماند چرا که از ضرر و زیان جلوگیری می کند و عبرت می دهد.

صنعت دفاعی ایران پیشرو در منطقه و بین المللی است

امام جمعه کرج با اشاره به دستاوردهای صنعت دفاعی اسلامی ایران گفت: این صنعت امروز زبان زورگویان بین المللی را کوتاه کرده و عمق استراتژیک خود را گسترش داده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که ظالمان و حاکمان بی‌رحمانه همه مرزها را ویران می‌کنند، شما باید بتوانید این کار را انجام دهید.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: توسعه صنایع دفاعی باید به عنوان عامل بازدارنده و تامین کننده امنیت عمل کند و در این زمینه باید به تکیه بر ظرفیت های داخلی، بومی و جوان در بخش های نظامی و غیرنظامی توجه شود.

امام جمعه کرج نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب اسلامی را نوعی عقب‌نشینی از دشمن عنوان کرد و افزود: رئیس‌جمهور فهرستی از افراد توانمند را به عنوان دولت بهزیستی به شورای اسلامی ارائه کرده است.

با تشکر از رئیس جمهور

نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خصوص معرفی کابینه ریاست جمهوری در شورای اسلامی گفت: ترکیب مردمی که تحت عنوان «دولت رفاه» به مجلس ارائه شد جای تشکر و قدردانی دارد. آنها مشتاق هستند که به قول خود عمل کنند. بنابراین رئیس جمهور تاکنون به وظیفه خود در این اداره کل عمل کرده و از این پس شورای اسلامی باید نقش خود را در انتخاب وزرا ایفا کند.

وی گفت: باید تعامل حداکثری بین دولت و مجلس وجود داشته باشد. بالاخره دولت تشکیل شود، کارها طبق برنامه پیش برود و مسیر خودش را طی کند و در مسیر شهادت وقفه ایجاد نشود.

امام جمعه کرج تاکید کرد: از سوی دیگر مجلس وظیفه و اختیارات قانونی دارد که باید به آن توجه کند چرا که بالاخره برخی از این افراد (اعضای کابینه) درگیر مسائل مهم کشور بوده اند و منافع ملی را به خطر می اندازند. . و اگر توبه کردند، انشاء الله توبه آنان پذیرفته شد. با توجه به شاخص هایی که ائمه انقلاب به ما داده اند، نباید آنها را در موقعیت حساس قرار داد.

وی گفت: چندی پیش رهبر کبیر انقلاب نشانه هایی مانند دست پاک و نه سابقه بد را اعلام کردند و بر این نکته تاکید کردند که باید حوزه فرهنگ، تولید و سازندگی داشته باشند و از همان ابتدا به نظام اسلامی ایمان داشته باشند. پایین دندان هایش

وی تاکید کرد: بنابراین این شاخص ها مهم است و باید مورد توجه شورای اسلامی باشد در غیر این صورت هزینه های شورا افزایش می یابد.

دشمنان امید و ایمان مردم را نشانه گرفته اند

آیت الله حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز با هجمه های پی در پی دشمنان مواجه هستیم و باید در نبرد علم، دشمن را نابود کرد، اما در این جنگ باید قرارگاه و قلعه باشد.

وی یادآور شد: رهبر کبیر انقلاب نماز جمعه و امام (ره) مسجد را دژ نامیدند. اگر این دژها تخریب شود، نتیجه جنگ تغییر می کند و مدافعان این دژها علما و روحانیون هستند. جهادی ها

امام جمعه کرج افزود: مساجد از ابتدای اسلام به عنوان یک پایگاه سیاسی، اجتماعی و نظامی بوده که به عنوان پایه مقاومت و برنامه ریزی بسیار مهم بوده است.

وی گفت: برخی از متولیان یا خادمان مساجد سهل انگاری می کنند به طوری که عده ای می گویند ما مسجد را ساخته ایم یا هزینه آن را پرداخته ایم در حالی که مسجد برای شخص خاصی در نظر گرفته نشده است باید به جایگاه اصلی خود بازگردد که این امر نیازمند همت اهالی محلات و سایر دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات از طریق امور مساجد است.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مساجد باید محور تربیت، فرهنگ و آموزش باشند تا روحیه مقاومت رشد کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ابلاغیه گام دوم انقلاب، مأموریت هایی دارند که باید در مساجد به همه آنها توجه شود، از جمله سبک زندگی و اخلاق، گفت: دشمنان در صدد تخریب این نماد مهم هستند. ” انواع توطئه ها.

دشمنان در مقابل اربعین هستند

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت معنوی و اسلامی اربعین حسینی (ع) افزود: اربعین نمایش ملایم اقتدار شیعه است و این هجوم مردم به حرم مطهر شهدای کربلا تجدید میثاق است. با آرمان های امام حسین (ع).

وی گفت: حضور در اربعین نشان می دهد که با مستکبران دوستی و محبت وجود ندارد و می بینیم که دشمنان و مستکبران مخالف اربعین هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا