اخبار روز سینما

Burç Abjad Rosenha / Burç Abjad فردا شنبه 27 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین علامت ابجد یکی این یکی از محبوب ترین روش ها برای پیش بینی آینده و درک مسائل مربوط به زندگی بر اساس حروف الفبا است. این روش مبتنی بر اعتقاد به رابطه حروف و اعداد بر اساس جدول ابجد است که برخی افراد برای حدس زدن از آن استفاده می کنند. اغلب برای سوالات خاص یا درک موضوعاتی مانند عشق، شغل، سلامتی استفاده می شود و در فرهنگ های مختلف جایگاه ویژه ای دارد.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: DJB

نظر: زمانها مطابق میل شماست، به زودی زندگیتان سر و سامان پیدا می کند و شادی و خوشی خواهید داشت. اگر به فکر انجام معاملات تجاری و اقتصادی هستید، بهتر است. هر چه زودتر این کار را انجام دهید، سود بیشتری به دست خواهید آورد و این شما را به اهداف آینده خود می رساند. امیدوار باشید زمان آن رسیده است که کار را با تلاش و امید شروع کنید. شما ویژگی هایی دارید که در دیگران نادر است. هم شما و هم شریک زندگیتان افرادی هستید که در زمان مناسب تغییر جهت داده و مسیری منطقی را دنبال می کنند. آسایش و آرامش را خواهید یافت. کمی صبور باش

متولد شود اردیبهشت ماه

علامت زودیاک شما: بد

نظر: شما قصد بدی در ذهن دارید. از انجام کارهای اشتباه در زندگی دست بردارید وگرنه در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد می کند و شما را به سمت نابودی و شکست سوق می دهد که بهتر است; هر چه زودتر از دروغ گفتن دست بردارید زیرا اطرافیانتان هرگز به شما اعتماد نخواهند کرد. اشتباه یکی با دوستان یا همکاران خود بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. در راهی که یک بار وارد شده اید و نتیجه ای نگرفته اید قدم نگذارید. از یک واسطه مورد اعتماد کمک بگیرید تا به فردی که می خواهید با او صحبت کنید بگویید. شما باید مراقب نیت خود باشید.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JDD

نظر: روزگار مطابق میل شماست، به زودی خوبی و فراوانی به زندگیتان سرازیر می شود و موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به ارمغان می آورد، امتحان کنید. تلاش خود را در زندگی افزایش دهید تا به ثروت زیادی دست پیدا کنید و بر فراز و نشیب های زندگی خود غلبه کنید. درخواست شما تایید خواهد شد. وظایف خود را یادداشت کنید و فقط به حافظه خود متکی نباشید، در غیر این صورت یک جلسه یا فرصت مهم را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی اطلاعات جمع آوری می کنید. اخبار غیر منتظره ای خواهید شنید. شما مشکلاتی را با موضوعی که نگران آن هستید تجربه کرده اید.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: AAC

نظر: فال مشخص است. به زودی گره کار شما حل می شود، به انرژی های مثبت روی می آورید و خود را از مشکلات و مشکلات نجات می دهید. نسبت به زندگی خود بدبین نباشید و برای رسیدن به هدف خود از شر ناامیدی ها خلاص شوید. مراقب کلام خود باشید و هنگام شوخی هیچ کلمه ای را از دهان خود خارج نکنید. شما بی جهت به کسی صدمه می زنید. مراقب دوستان جعلی باشید در مورد قصد و نیت شما، شما تازه در ابتدای راه هستید و باید فراز و نشیب های زیادی را پشت سر بگذارید. نگران نباش این روزها به نفع تو می گذرد.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JBB

نظر: فالت خوب است. شما با مشکلات خود در زندگی دست و پنجه نرم خواهید کرد، به زودی سفری را آغاز خواهید کرد که برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد، به شما امکان می دهد راه درست زندگی را بیابید و خود را به پیروزی برسانید. تا حد امکان خود را درگیر مشکلات دیگران نکنید. کارهایی را که مرتباً به تعویق می اندازید، شروع کنید، در غیر این صورت عواقب آن شما را آزار خواهد داد و دچار مشکل خواهید شد. در مورد نیت خود قسم بخورید. کار انجام خواهد شد و سفر بسیار زیبایی در انتظار شماست.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: dbc

نظر: فال خوب نیست. در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد که باعث ناراحتی زیادی در زندگی خواهید شد و بهتر است در زندگی به دیگران تهمت نزنید تا در آینده با این همه مشکلات مواجه نشوید، بتوانید خود را از مشکلات نجات دهید. و مشکلات مشکلات بیشتر در مورد نیت خود فکر کنید و به دنبال مشاوره باشید. برای باور کردن عجله نکنید اجازه ندهید دیگران به شما فشار بیاورند. برای موفقیت با یک برنامه حساب شده و برنامه دقیق و همچنین سرعت عمل و تلاش پیش بروید. از رقبا نترسید. شما حقه ای دارید که آنها ندارند.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: DAA

نظر: آینده خوبی در پیش دارید. با تلاش و کوشش می توانید به هدف خود در زندگی برسید، سعی کنید راز دل خود را هرگز با کسی در میان نگذارید زیرا در آینده مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند، در راز و نیاز خود به خدا تنبلی نکنید تا بتوانید به آن برسید. هدف شما در زندگی شنیدن خبر شما را می ترساند و نگران می کند. گول نخورید، خودتان را کنترل کنید. آنچه شما نگران آن هستید اتفاق نمی افتد و فاجعه را پشت سر خواهید گذاشت. هر چیزی قوانین و اصولی دارد، بدون آمادگی نمی توان کاری انجام داد. عجله کن

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: AJB

تعبیر: اگر بیمار باشید، به زودی از بیماری خلاص می شوید و شادی و خوشی در آینده شما را به هدف نزدیک می کند. مراقب باشید و قبل از اینکه دیر شود از کسی که برنامه ریزی کودکانه می کند دوری کنید. به دنبال خوشبختی در آسمان نباشید، به اطراف خود نگاه کنید و متوجه شوید که چقدر از آن غافل هستید، شادی در خانه شماست. شما باید به کسی که دوستش دارید بیشتر از دیگران احترام بگذارید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: DAB

نظر: شما اهل اختلاف و اختلاف هستید، با این کار شرایط زندگی خود را خراب می کنید و مشکلات زیادی در زندگی برای خود ایجاد می کنید، بهتر است بر اعصاب خود مسلط باشید و دست از کارهای نادرست در زندگی بردارید. یکی از اطرافیان شما با بیماری دست و پنجه نرم می کند، بیماری خود را از شما پنهان می کند، بهتر است بی دلیل نگران نباشید و فقط با او باشید. برای اینکه روزهای آرام شما همیشگی باشد، هر دو باید تغییراتی در روابط عاطفی خود ایجاد کنید. یک نفر با کلماتی که به شما می گوید می تواند باعث شود دست خود را از دست بدهید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: ADB

نظر: شما نشانه خوبی دارید. اگر چیزی گم شد در مدت کوتاهی آن را پیدا می کنید و به اذن خداوند گرهی که در کارتان وجود دارد برطرف می شود و شما را به موفقیت و آرامش می رساند. برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از قدرت پیش بینی های خود غافل نشوید. وامی که نگرانش هستید را پرداخت می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نکنید. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. خشم به آشتی تبدیل می شود.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: JJA

نظر: امسال سال خوبی برای شما خواهد بود و برای شما موفقیت و سربلندی در زندگی به همراه خواهد داشت. برنامه هایی را در ذهن خود سازماندهی کنید که منجر به پیروزی و موفقیت در کسب و کار شما می شود، فراموش نکنید که رقیبی در این زمینه وجود دارد، باید برنامه خود را با دقت و آینده نگری اجرا کنید. شما به دنبال کسی یا چیزی هستید که نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید. با خود جذبی و نق زدن هیچ اتفاقی نمی افتد.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

نظر: نیت شما خوب است. به زودی به نور و موفقیت قدم خواهید گذاشت، در زندگی خود به شادی و خوشی دست خواهید یافت، اگر قصد ازدواج دارید به زودی این ازدواج مبارک برای شما آغاز می شود و شما را به اهداف و خواسته های خود می رساند. قلب شما کسی که به او بدهکار هستید به زودی شما را پس خواهد داد. به زخم های دیگران گوش نده. تصمیمت را باور کن، با این گوش به حرف مردم گوش کن، با آن گوش بشنو. شنیدن این خبر کام شما را شیرین می کند. شما باید برای مجوز اقدام کنید که قانونی نیست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا