اخبار روز

80 میلیارد تومان تا به امروز

هر شهروند خیّر می تواند با پرداخت 200 هزار تومان معادل 4 سهم 50 هزار تومانی، به صورت نمادین در این کار خیر سهیم شود و در پاداش درمان همه بیماران سرطانی در سال های آینده شریک شود.

برنامه تابستانی کمپین پرتو درمانی امید به منظور تامین بودجه موجودی خرید دستگاه جدید رادیوتراپی برای انجمن خیریه امید راه اندازی شد.

مدیر عامل انجمن خیریه امید در آغاز این مرحله از کمپین رادیویی امید گفت: مردم مسئولیت پذیر و نیکوکار ما با حمایت بی منت خود از کمپین رادیویی امید در 15 ماه گذشته 79 میلیارد نفر و 823 میلیون تومان جذب کردند. از 100 میلیارد تومانی که دستگاه جدید رادیوتراپی باشگاه هزینه کرد، امیدوار بود که آماری بی سابقه و نفس گیر است.

دکتر جواد خشابی افزود: دستگاه جدید رادیوتراپی انجمن خیریه امید با حمایت مجموعه های مختلف به صورت اقساطی خریداری شد و برای پرداخت مابقی اقساط در قالب طرح تابستانه پرتو امید به 20 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه جدید با برند Halcyon یکی این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های رادیوتراپی دنیاست که پس از خرید اقساطی وارد بیمارستان شده و قرار است پس از اتمام مراحل نصب فیزیکی و نرم افزاری در اوایل پاییز 1403 به بهره برداری برسد.

در این طرح هر شهروند نیکوکار می تواند با پرداخت 200 هزار تومان معادل 4 سهم 50 هزار تومانی صدقه به صورت نمادین سهامدار این کار خیر شده و در پاداش درمان همه بیماران سرطانی در سال های آینده مشارکت کند.

اگر شما نیز می خواهید در این حرکت شگفت انگیز انسانی (برای سلامتی خود و خانواده و یا خیریه برای آن مرحوم) شرکت کنید، می توانید از طریق لینک زیر به صورت آنلاین پرداخت کنید. عصر ایران این موضوع را بررسی کرده و عملکرد موسسه خیریه امید (درمان بیماران سرطانی بی بضاعت) را تایید می کند.

لینک پرداخت آنلاین کمک های مالی و مشارکت در درمان بیماران فقیر

سهم پاداش سال ها درمان بیماران بی بضاعت سرطانی تاکنون 80 میلیارد تومان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا