اخبار روز

با این بانک به راحتی وام 300 و 500 میلیون تومانی بگیرید!

وام | بانک سینا به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 500 میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر 36 ماه وام می دهد.

تسهیلات ارغوان به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می دهد تا با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه نزد بانک سینا و ایجاد حساب متوسط ​​در این بانک، وام دریافت کنند. مدت سپرده گذاری وام گیرنده برای اخذ این تسهیلات بین دو تا شش ماه است و دریافت تسهیلات بنفش منجر به مسدود شدن سپرده وام گیرنده نمی شود.

واجد شرایط دریافت وام بنفش از بانک سینا

کسانی که سپرده قرض الحسنه نزد این بانک دارند و به بانک بدهی ندارند و یا چک نقدی دارند، مشمول دریافت وام بنفش از بانک سینا می شوند. ضمانت این تسهیلات توسط ضامن رسمی ارائه می شود و هزینه اضافی اخذ این وام 100000 تومان با احتساب هزینه های ارسال و اعتبار سنجی می باشد.

میزان وام بنفش بانک سینا چگونه تعیین می شود؟

نسبت تسهیلات اعتباری وام ارغوانی بر اساس نرخ سود 18، 20، 22 و 23 درصد تعیین می شود و حداکثر مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ترتیب 300 و 500 میلیون تومان است.

جزئیات نسبت سود به تسهیلات در وام ارغوان بانک سینا در جداول زیر قابل مشاهده است.






























مدت سپرده گذاری (ماه)

دوره بازپرداخت

فاکتور تسهیلات

۲

12.

40%

۳

18

40%

۴

24.

40%

۵

30.

40%

۶

36

40%

مدت سپرده گذاری (ماه)

دوره بازپرداخت

فاکتور تسهیلات

۲

12.

60%

۳

18

60%

۴

24.

60%

۵

30.

60%

۶

36

60%

مدت سپرده گذاری (ماه)

دوره بازپرداخت

فاکتور تسهیلات

۲

12.

100%

۳

18

100%

۴

24.

100%

۵

30.

100%

۶

36

100%

مدت سپرده گذاری (ماه)

دوره بازپرداخت

فاکتور تسهیلات

۲

12.

150%

۳

18

155%

۴

24.

160%

۵

30.

170%

۶

36

175%

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا

همانطور که قبلا ذکر شد، حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. اگر وام گیرنده ۳۰۰ میلیون تومان وام با سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کند، باید ماهانه ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان به بانک پرداخت کند. به این ترتیب مجموع پرداختی وام گیرنده در سررسید این تسهیلات 418 میلیون و 164 هزار تومان خواهد بود.

اینجوری میشه با اکانت تبلیغاتی وام بالای 100 میلیون گرفت!

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمین همایش ملی قرض الحسنه گفت: با افزایش کمک های مردمی و وجوهی که مردم می توانند به صندوق قرض الحسنه کمک های استانی واریز کنند، قطعا در این صورت خواهیم بود. قادر به ارائه خدمات بسیار بیشتری در زمینه هایی مانند اشتغال و مسکن است

وی افزود: با افزایش این منابع می‌توان به افراد نیازمند بیشتری کمک کرد و از این طریق به تأثیرات اجتماعی مثبت بیشتری دست یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: شورای اسلامی با بانک مرکزی برای ارائه خدمات جامع تری به مردم تلاش می کند.

بختیاری گفت: بر اساس ارزیابی هایی که انجام دادیم و با توجه به درخواست متقاضیان، امسال بانک مرکزی مجوز افزایش سقف وام تا سقف 100 میلیون تومان را صادر کرد. این در حالی است که سقف وام پیش از این تنها 50 میلیون تومان بوده و این مبلغ در سال های اخیر ثابت مانده است. اما با پیگیری و تلاش ما این سقف به 100 میلیون تومان افزایش یافته است. مهر

وام بدون ضامن

شرایط اخذ وام بدون ضامن از بانک ملی

متقاضیانی که مایل به دریافت این طرح هستند باید دارای حساب وام نزد بانک ملی، دارای رتبه اعتباری B، A یا C از بانک مرکزی و همچنین دارای گواهی کسر حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت ثبت نام دریافت اعتبار باشند. .

مبلغ هر قسط وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی چقدر است؟

پس از اخذ تسهیلات 100 میلیون تومانی کارت اعتباری، وام گیرنده باید در هر اقساط ماهانه سه میلیون و 205 هزار تومان با احتساب سود 23 درصدی 36 ماهه به بانک ملی پرداخت کند. پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط، مجموع پرداختی وام گیرنده به 153 میلیون تومان می رسد.

این طرح شامل یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه اضافی برای تشکیل پرونده و اعتبار سنجی است که وام گیرنده باید به بانک ملی پرداخت کند.

مراحل ثبت نام اعتبار اربعین در سامانه سماح

سرپرستان خانوار برای ثبت نام و دریافت این وام باید وارد سامانه سماح شده و درخواست خود را ثبت کنند. مراحل ثبت نام در سامانه سماح به شرح زیر است:

1. وارد سامانه سماح شده و بر روی گزینه “Request Setup” کلیک کنید.

2. پس از مطالعه شرایط و ضوابط، بر روی “موافقم با شرایط و ضوابط گفته شده” کلیک کنید و سپس گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب کنید.

3. کد کشور و شماره شناسه خود را وارد کرده و مراحل بعدی را دنبال کنید.

زائران پس از ثبت نام می توانند پیگیری های لازم را برای اطلاع از زمان واریز وام و بروز مشکل انجام دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا